díjat kaptam II.

Tegnap 4 lány kérdéseire válaszoltam, ha lemaradtatok volna és érdekel titeket, elolvashatjátok ITT.
Ma ismét 4 lány kérdéseire fogok válaszolni, mégpedig Bree, Thimmyke, Liza és Dorothy kérdéseire, valamint időközben Sunnyéktól is megkaptam ezt a díjat és ma az ő kérdéseikre is válaszolok. Nekik is nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltak rám. :)
Elnézést kérnék Laurentől ugyanis tőle is megkaptam a díjat, csak szerteszét áll a fejem, pedig 2x is átnéztem a kommenteket, hogy kitől kaptam és kitől nem. Viszont neki nem látom a kérdéseit. :(
Így összeszámolva most már 10 Liebster award tulajdonosa vagyok, hihetetlen nagy öröm ez számomra. :)



1. Van kiskori sebed, aminek a nyoma még most is látszik? Ha igen, mi az?
Van a jobb térdemen, elestem görkorival. Meg a térhajlatomnál is van, ott meg megkarmolt az egyik régi kutyánk.


2. Milyen színű és formájú leggyakrabban a körmöd?
Általában kocka körmöm van, a színe pedig mindig más, nem tudnék gyakorit mondani. :)


3. Van valami furcsa szokásod?
Szinte mindig úgy eszek, hogy fel van téve a lábam a székre. :D


4.  Minek/Kinek a hatására kezdtél bele a blogolásba?
Nem tudom igazából, régen idézetes blogot írtam, amit letöröltem, aztán elkezdtem a körmös blogokat olvasni és úgy gondoltam, hogy én is meg szeretném mutatni a munkáimat. :)

5. A reggeli sminkelés miből áll és kb. mennyi idő elkészíteni?
Alapozó, tus, szemceruza, spirál. Kb 10-15 perc. Rutinos vagyok már. :D


6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van a telefon-bérlet-pénztárca-kulcs quatron kívül?
Fülhallgató, rágó, parfüm, papírzsepi (ami egyébként Hello Kitty-s :$)


7. Egy dolog, amit már régóta szeretnél megvenni, de mindig inkább másra költesz?
Van egy ruha, amit kinéztem és aaaaa szerelmes vagyok belé, de valamiért mindig másra költöm a pénzem. :D

8. Az utolsó szám, amit hallgattál:


9. Ikonikus alak számodra:
Nincs.


10. Egy vicces sztori, ami veled történt. : )
Vicces? Hát nem tudom ez mennyire vicces, még tavaly ültem a plázában este vártam a barátaimat mert mentünk bulizni. Éppen nyomkodtam a telefonom, mikor odajött az egyik biztonsági őr és bevágott egy ilyen szöveget: "Jó a telefonod, csak egy baj van vele. Az én számom nincsen benne." Hát kb köpni nyelni nem tudtam ott. Nagyon vicces volt. xDD


1) Miben érzed magad a legjobbnak?
Körömfestésben. :D

2) Legnagyobb sikerélményed?
Nem tudok most így hirtelen. :/

3) Legjobb tulajdonságod?
Megbízhatóság. :)

4) Mivel lehet az őrületbe kergetni?
Az érthetetlenséggel.

5) Kedvenc időtöltésed?
Blogolás, körömfestés, futás, barátokkal lógás. 

6) Mivel vagy a legjobban megelégedve magadon külsőleg?
Eléggé önbizalom hiányos vagyok, viszont a szememet és a körmeimet szeretem. :D

7) Kutyás vagy vagy macskás? ( Bocs, ezt nem lehetett kihagyni :D )
Mindkettő. Nem tudnék választani. :)
 
8) Bloggerek akiktől inspirálódsz?
Sok van. :)

9) Kedvenc körömlakk márkád?
Nem tudnék kedvencet mondani. Talán most a Lovely. :)
 
10) Több olcsó, vagy kevesebb drága? Gondolok itt ékszerre, körömlakkra, ruhára vagy akármi másra.
Régen több olcsó, mostanában kevesebb drága. :D


1. Mi a valaha csinált kedvenc manikűröd?
Hűű nagyon sok van. De most perpillanat a nude párducmintás a kedvenc. :)
 
2. Írsz/írtál már más témájú blogot is? Ha igen, mi az/mi volt az?
Régen írtam egy idézetes blogot. Most is van egy másik blogom, személyes, nem árulom el a címét, aki megtalálja nyugodtan olvasgassa... :)
 
3. Mik azok a termékek, amiket szívesen megvennél, de sosem fogsz?
Nincs ilyen igazából.

4. Hova utaznál legszívesebben, és miért?
Spanyolország és valami fehér homokos tengerpart.
 
5. Milyen zenéket szeretsz?
Vegyes stílusom van, főként kedvemtől függ, mostanában rap-et és Punnany Massif-ot hallgatok leginkább. :)
 
6. Hány évesen kezdted el festeni a körmöd, és milyen lakkal kezdődött a mánia?
Talán 12-13 éves lehettem, nem tudom milyen lakkal kezdtem, de azt tudom, hogy nagyon sokáig festettem feketére a körmöm. :D
 
7. Mit olvastál utoljára, és milyen könyveket szeretsz?
Nem nagyon szoktam olvasni sajnos. :/ Legutoljára ha jól emlékszem, a Vámpírnaplókat olvastam.
 
8. Mi a kedvenc sorozatod, és miért?
Kedvencem nincs, de sokat szeretek. Vámpírnaplók, Grace Klinika, Dr. House, Pretty Little Liars, Szívek szállodája, Gossip Girl, Született feleségek. :D
 
9. Mi lesz a nyári programod?
Most konkrét nincs, sodródom az árral, főként bandázok és új embereket ismerek meg, ami már rám fért, mert januártól májusig 7 napból 6-ot suliba jártam és nem nagyon volt időm senkire/semmire.
 
10. Mik az életcéljaid?
Szeretnék jő műkörmös lenni és versenyeken részt venni.



1. Miért kezdtél el blogot írni?
Nem tudom, szeretném másoknak is megmutatni a munkáim. :)
 
2. Milyen színű volt az első lakkod?
Fogalmam nincs már, talán rózsaszín, de azt tudom, hogy nagyon sokszor volt fekete a körmöm. :D
 
3. Mi volt a kedvenc manikűröd, amit valaha készítettél?
Nagyon sok kedvencem van, most perpillanat a  nude párducmintás a legkedvencebb. :)

4. Készítesz manikűrt másoknak is?
Persze. :)

5. Mi a legjobb tulajdonságod?
Megbízhatóság, ami valljuk be, ritka már a mai világban.
 
6. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Makacs vagyok. :D
 
7. Mivel töltöd a szabadidőd?
Mostanában lustálkodással, meg körömfestéssel ugye. Jah meg szoktam gyakorolni műköröm tipeken mintákat, néha eljárok futni vagy biciklizni, sok sorozatot nézek, na meg persze a barátokkal vagyok. :)
 
8. Mi a kedvenc sorozatod?
 Kedvencem nincs, de sokat szeretek. Vámpírnaplók, Grace Klinika, Dr. House, Pretty Little Liars, Szívek szállodája, Gossip Girl, Született feleségek. :D
9. Mi a kedvenc filmed?
Barátság extrákkal, Képlet, Next, Beastly.
 
10. Ki a példaképed és miért?
Nincsen példaképem.


1. Van valami furcsa szokásod, ha igen, mi az?
Feltett lábbal eszek. Meg nem tudom mennyire furcsa, jobb kezes vagyok, de nagyon sok mindent ballal jobban meg tudok csinálni.

2. Mi a kedvenc könyved?
Nincs kedvencem, de szeretem a focis könyveket. :)
3. Kedvenc sorozat?
Vámpírnaplók, Grace Klinika, Dr. House, Pretty Little Liars, Szívek szállodája, Gossip Girl, Született feleségek.
 
4. Mi a legrosszabb szokásod?
Sokszor kijavítok másokat.
5. Mit tennél, ha nyernél a lottón?
Vennék sok sok körömlakkot, meg körbeutaznám a világot. :)
6. Van valami fóbiád, ha igen, mi az?
A pókokat, a békákat és a kígyókat csak tisztes távolságban viselem el. :D
7. Van valami mottód?
Nincs sajnos. :/
8. Ha belebújhatnál valakinek a bőrébe egy napra ki lenne az és miért?
Tutira valamelyik fiú ismerősömébe. Annyira kíváncsi vagyok, hogy ők mit érezhetnek egyes helyzetekben. :D
9. Van bármi tárgyad, amit már kiskorod óta őrzöl? Mi az?
Jujj. Ha látnátok a szobámat, rájönnétek, hogy sok minden. Főleg kabalák. :$
10. Mi lenne az a 10 dolog, amit feltétlenül ki akarsz még próbálni/meg akarsz csinálni az életedben?
Nem tudok most hirtelen 10 dolgot felsorolni. Nagyon sok mindent ki szeretnék még próbálni. :)
 

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni a válaszaidat! :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ennyi mindent megtudhattam. =)
    Én is feltett lábbal szoktam enni. :D Vagyis most már leszokóban vagyok róla. :D
    És egy időben én is állandóan feketére festettem a körmöm. :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy kitöltötted, jó volt olvasni : )

    VálaszTörlés