meglepi csomag Londonból.

Egyik barátnőm kiköltözött Londonba és a héten kaptam tőle egy meglepi csomagot. Innen is nagyon szépen köszönöm Réka! :)
Már a doboz feliratán nagyon nevettem, direkt van így írva, hogy MarianNA. Ennek egy külön története van, amit most nem szeretnék leírni, de nagyon vicces volt az a 2 eset. :D





Na de nézzük mi is lapult a dobozkában:


3 nail polish lakk, a kép sajnos nem adja vissza az igazi színüket, pedig igazán cukik. Számot sajnos nem látok rajtuk, egyébként a középső a kedvenc, annyira szép élénk színe van. :)


Egy L.A. Colors lakk, mégpedig az NP545 Broken Hearted nevű, szerintem a név igazán találó ez is nagyon szép lakk egyébként :)


Egy Sally Hansen lakk, ami a Petite Pink nevet kapta, ez is nagyon cuki színű. :)


És végül Ciaté kaviárok, amik a cookies and cream nevet kapták, igazán találó. :)

Nagyon nagyon örülök mindnek, Réka még vagy 100x nagyon szépen köszönöm, tudod milyen színek állnak hozzám közel. :)
Mindegyikről fogok tesztet hozni a kérdés, hogy melyikkel kezdjem? :)

Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Kaviáááááááár :D Nagyon szépek! :) Te mázlista! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, igazán kedves a barátnőd! :-)

    VálaszTörlés
  3. Jajj de szépek, a SH lakkra és a kaviárra vagyok a legkíváncsibb :)

    VálaszTörlés
  4. De aranyos a barátnőd :) Szuper lakkokat rejtett a csomag :)

    VálaszTörlés
  5. Húú, az L.A. lakk nagyon szép! Én is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz kis csomag, várom vele majd a manikat, mindegyiknek nagyon tetszik a színe :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges mindegyik! :) Szerintem így sorjában hozhatod a teszteket! :)

    VálaszTörlés
  8. Minden tetszik, de az az L.A. lakk... <3

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek :)))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés