andthatswhoiam... VIII.

Újabb péntek, újabb újdonságok rólam. :)

 Nagyon érzékeny vagyok. Eszméletlenül rosszul tud érinteni, ha valamiért lehordanak, még ha csak egy kicsit nagyobb hangerővel is beszélnek velem.

 Néha azt kívánom, bárcsak eltűnnék. Ilyen érzésem olyan 3-4 havonta van 1x kb. Persze nem örökre tűnék el, csak egy időre. Néha jobb lenne egyedül lenni valahol, ahol senki sem talál rám.

Grace Klinika. Sosem gondoltam volna, hogy nézni fogom. :D Nővérem nézte mindig, volt egy évadzáró dupla rész, amit együtt néztünk, azután valamiért rákattantam. Most már a 9. évadnál tartok és nagyon szeretem. :)

 Azt hiszik, erős vagyok, közbe nem is. Kívülről erősnek mutatom magam, de engem is meglehet bántani. Méghozzá nagyon könnyen. Elég akár egy rossz szó is hozzá, vagy egy cselekedet.

Nem barátkozom könnyen. Ez annak köszönhető, hogy a 19 évem alatt már sok barátomban csalódtam, éppen ezért megválogatom, hogy ki van barátság, és ki van ismerősség szinten...

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Mind igaz rám, cska eltűnés helyett hibernálást szoktam mondani, de amúgy teljesen :-)

    VálaszTörlés
  2. Rám is igaz nagyjából, bár általában ha valamit nem kéne, akkor is magamra veszem, de hamar túllépek rajta, a "bárcsak eltűnnék" meg bárcsak ne éreznék semmit inkább, bár most olyan is-is.. :S
    Barátkozni én is nehezen barátkozom, de ismerkedni könnyen szoktam általában mások szerint, szerintem annyira azt sem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is magamra szoktam venni néha az olyan dolgokat is, amiket nem kéne. :S :D
      az ismerkedés nekem a másik féltől függ, meg a kedvemtől. :D

      Törlés