The Beauty Blogger Tag

Szép pénteket lányok! :)
Mára nem egy "and thats who i am"-es bejegyzéssel készültem, hanem egy sok bloggerina által már kitöltött The Beauty Blogger Tag-gal. Szeretem az ilyenfajta posztokat olvasni, így most én is kitöltöttem. :) 


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad? 
A kettő között. Inkább hullámos. Régebben göndörebb volt, ma már hullámos.


2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész? 
Magamnak egyszer szőkítettem, rossz vége lett. :D
Egyébként vagy fodrász festi, vagy a szomszédunkat szoktam rá megkérni. 

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád? 
Általában igen, minden reggel kiegyenesítem, viszont egy pici ködtől vagy csapadéktól is már hullámos lesz, olyankor fel szoktam fogni. :) 

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
 Egyértelműen magamnak.

5. Milyen gyakran fested a körmödet? 
Kedvemtől és időmtől függ, régen általában hetente 1x festettem, mostanában már 4-5 naponta szoktam.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet? 
Nyáron mindig, télen pedig kedvemtől függ. :)

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad? 
Kb 15 perc, ha buliba megyek, akkor több.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet? 
Az arcomat. 

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges? 
A lakkokat gyűjtöm, a többi sminktermékkel pedig úgy vagyok, hogy csak ha szükségem van rá, vagy ha valamit látok akciósan. :)

10. Milyen gyakran használsz műszempillát? 
Még soha nem volt.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap? 
Igen. 

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy? 
Nincs.

13. Elhagynád a házat smink nélkül? 
Általában nem, csak akkor ha a boltba megyek. :D

14. Mennyi "high-end" terméked van? 
Nem sok.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap? 
Általában igen, de sokszor változtatok rajta reggel.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat? 
Időjárástól, kedvemtől és attól függ, hogy hova megyek és mit kell vinnem magammal.

19. Bal vagy jobbkezes vagy? 
Jobb.

20. Milyen magas vagy? 
Kb. 166 cm 

21. Beszélsz idegen nyelveket? 
Csak angolul tudok.

22. Vannak háziállataid? 
Van 2 kutyám Lili és Boby (bobi is lány. :D) 

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren? 
Naponta 

24. Olvasol kommenteket blogokon? 
Igen, szoktam. 

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni? 
Nagyon ritkán. 

26. Hogy jött a blogod neve? 
Manna a becenevem, és mivel körmös blogot akartam, nem volt nehéz a nevet kitalálni. :) 

27. Milyen kamerát használsz? 
Canon EOS 1000D 

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat? 
Az egész házat nem szoktam, csak a szobámat, azt kb hetente vagy kéthetente. 

29. Mi a kedvenc színed? 
Piros, rózsaszín. 

30. Káromkodsz? 
Néha. 

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében? 
Ellógtam a reggeli sulit, mert tanulnom kell orvosi ismereteket a délutáni tanfolyamra, utána pedig egyik ismerősöm névnapjára megyek. :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése