lakkteszt. Davinci.

Ma a másik Da Vinci lakkom tesztjével készültem nektek, mégpedig a 102-essel. A Davinci lakkok fellelhetősége a 100-as, eurós boltok, egész jó áron juthatunk hozzá, pontosan nem tudom, de kb 300 ft körül, amiért cserébe 10 ml-t kapunk. Hosszú, vékony ecsetük van, amivel egész szépen és könnyen lehet dolgozni.


Kicsit neonos beütésű rózsaszín lakkocska, 2 rétegben vittem fel a körmömre, lehet elfért volna egy 3. is. A száradási ideje egész gyors, zselés állagú lakk, fényesre szárad.




 
Szeretitek az ilyen színeket? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Szép, tetszik, bár ettől függetlenül nem hiszem, hogy fogok valaha venni neonos lakkot :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan. :D Magában még nem is használtam szerintem csak a másik 3 neon testvérkéjével együtt... :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is egyre jobban tetszenek ezek az élénk neonos színek.:)
    Szép színe van ennek is.:)

    VálaszTörlés