TESZT | Crystal Nails nyomdalemez - Paradise

Mint azt már sokszor említettem is, a nyomdázás az egyik kedvenc díszítési módom, szenvedélyesen gyűjtöm a nyomdalemezeket, akármilyen cuki minták is vannak rajta és mindig szeretek új márkákat kipróbálni. Kis hazánkban a Moyra hozta be leginkább a nyomdázás divatját, ami után az összes nagyobb körmös cég elkezdett sorban nyomdalemezeket gyártani. Bevallom őszintén a Crystal Nails-ért, mint márkáért nem igazán vagyok oda, de mikor megláttam a nyomdalemezeiket kettőbe rögtön bele is szerettem. Az egyiket sikerült is a pesti kirándulásunkkor beszereznem, a másik pedig éppen úton van hozzám. :)


A lemez mérete kb a egy MoYou-s vagy egy Born Pretty-s lemezzel egyenlő. A hátoldala is fém, nincs semmi alátétje, ezért érdemes vigyázni vele, mert annak ellenére hogy egész szépen el vannak dolgozva az élei, könnyen elvághatjuk vele az ujjunkat, hiszen nem egy vastag lemezről van szó. 12 db minta található a lemezen, a többségük kis körmön is jól mutat, de van olyan is közöttük, ami kifejezetten a nagyobb, hosszabb körmű lányoknak áll jól. Elég sekély szerintem, volt olyan minta, amit többszöri próbálkozásra sikerült felvennem, de a megfelelő technikával, lakkal és nyomdapárnával ez sem jelent kihívást, ha ügyesek vagyunk, akár trükközés nélkül a vékonyabb vonalakat is fel tudjuk venni. A mintái a nevéhez hűen a nyári időszakot tükrözi, igazából nekem majdnem az összes nagyon tetszik.
Több manit is készítettem vele, amik főként stamping decal technikával készültek.



Az elsőnél egy kis tengerészes stílust próbáltam meg a körmeimre varázsolni. Fehér alapon főként barna színeket használtam, itt ott belecsempésztem egy kis piros és kék árnyalatot is.




A második egy igazán édes mani lett, amit szerettem is nagyon hordani. A lemezről a fagyis mintát választottam, amit kitöltöttem pasztell színekkel. Három ujjam pedig cukorporos díszítést kapott. :)




A harmadik manimhoz ezüst holo és zöld lakkot használtam. A holo alapra ananászok kerültek, a zöldre pedig értelemszerűen leveleket nyomdáztam. :)




Összességében nekem nagyon tetszik a lemez, meg vagyok vele elégedve, nagyon jó kis manikat lehet vele alkotni, nekem nagyon beindította a fantáziám. :)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Már Instagramon is láttam párat ezek közül a manikűrök közül, de el kell mondjam csodálatosak! Az ananászos a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. A fagyis a kedvenc manikűröm. :)

    VálaszTörlés