Moyra éves körömkihívás | 4. forduló - gyümölcsök

Még júniusban újabb fordulóhoz érkezett a Moyra éves körömkihívása, ahol a gyümölcsök témakörben kellett alkotnunk. Vegyes érzéseim voltak a témával kapcsolatban, egyrészt mert nagyon szeretek gyümölcsöket festeni a körmeimre, másrészt pedig már kicsit unalmassá vált számomra ez a téma, na meg elég nehéz rá egyedi megoldást találni.


Nagyon sok képet megnéztem, próbáltam inspirációt gyűjteni, de valahogy semmi sem fogott meg, ha meg valami jó volt, az számomra unalmasan nézett ki. Több ötletem is született végül, nagyon szerettem volna valamit a narancs-citrom-lime vonalon alkotni, de mivel vészesen közelgett a határidő, én meg csak halogattam, így egy elég egyszerű megoldásnál maradtam, mégpedig a kiwinél. A két középső ujjamra zöld holo lakkot vittem fel, amire akrillal megrajzoltam a kiwi mintázatát. A többi ujjam barna lett és eszembe jutott, hogy nekem bizony van barna bársonyporom, amivel remekül lehet imitálni a kivi héját. :D Végül a belső húsára még átlátszó lakkal cseppentettem néhány pöttyöt, mintha nedves lenne, bár a képeken nem nagyon látszik, elég nehéz volt elkapni a pillanatot. :)




Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: