TESZT | Born Pretty nyomdalemez - BP-L076

Ismét egy nyomdalemezt hoztam nektek mára, mégpedig a Born Pretty Store kínálatából. A nyárias és a pingvines mintázatú lemezekkel engem kilóra meg lehet venni, így történt ez most is, ezért is került hozzám ez a nyomdalemez. Megjelenése után rögtön meg is rendeltem és már alig vártam, hogy végre ideérjen. :)


Igazából a lemezről semmi újdonságot nem tudok elmondani, a szokásos Born Pretty kinézet és minőség. A nyári tokok nekem nagyon tetszenek, imádom ezeket a virágos mintákat rajtuk.
A lemez mint már említettem, igazi nyári témájú tele flamingós, gyümölcsös, pálmafás, trópusi mintákkal. Számomra nagyon jól kihasználható, szinte mindegyik nagyon tetszik. Két manit készítettem vele. INNEN tudjátok beszerezni és ha most rendelitek, szerintem a nyár végéig még ide is ér. :)



Az első maninál a gyűrűsujjon dupla, a többi ujjamon pedig tripla nyomdázást alkalmaztam. A flamingós minta az egyik kedvencem a lemezről, így duplán meg még jobban tetszik. :D A leveleket pedig zöld, sárga és kék lakkal nyomdáztam a fehér alapra.




A másik kedvencem a lemezről ez a dinnyés, csíkos minta, amit fehér alapra nyomdáztam. A lemezen megpróbáltam a dinnyéket kitölteni a színekkel, bár nem igazán jött össze, de nekem így is nagyon tetszik. A többi ujjamra neonzöld lakkot kentem, ami pálmaleveles mintát kapott. :)


 

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Kértem tesztre ezt a lemezt, hát nem tudom még nyár végéig ideér-e :D Nagyon tetszik amit készítettél, a paletta is nagyon bejövős, bízzunk benne, hamarosan tesztelhetem én is :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű manikűröket alkottál! A dinnyéset egyszerűen imádom! A lemez nálam is várólistás, nagyon tetszik, de idén nem rendeltem meg, mert nyár végére érne ide. Talán majd jövő tavasszal beszerzem. :)

    VálaszTörlés