LAKKTESZT | CND Creative play - Amuse-mint; Royalista

Június közepén Budapesten jártam, így ellátogattam a CND Nail Lounge-ba is egy korábbi meghívásnak köszönhetően. (Amit innen is nagyon szépen köszönök.) A bolt nagyon szépen van elrendezve és a lányok is nagyon kedvesek voltak velem. Természetesen nem tértem haza üres kézzel, így a következő hetekben többször is fogtok CND termékekkel találkozni a blogon.


Elsőként két lakkot hoztam nektek, ami a Creative Play vonalból való. A CND-nél kétféle körömlakkcsalád kapható, az egyik a már blogon többször is bemutatott Vinylux, a másik pedig a már előbb is említett Creative Play lakkok. Az előbbi egy komolyabb vonalat képvisel, míg az utóbbi a nevéből adódóan is egy játékosabb, színesebb lakkokból álló lakkcsalád.
Valamiért mostanában rá vagyok teljesen kattanva a kék lakkokra, ezért kétféle kék árnyalatot választottam, amik passzolnak is egymáshoz, így a későbbiekben biztosan fogtok még velük a blogon találkozni, hiszen sok ötletem van még velük.


Összességében a lakkokról elmondható, hogy két rétegben fednek, nagyon gyorsan száradnak és az állagukat is könnyen lehet kezelni. Nem folyik, nem is sűrű, így nem csíkozódik. A lakkok üvege henger alakú, a kupakjuk is, viszont a kupakok végei négyszög alakot alkotnak, így jobban kézre állnak. Az ecsetük hosszúkás, szépen lehet vele dolgozni.


Amuse-mint
A tökéletes türkizkék, vagy mentakék (már ha van ilyen. :D) árnyalat, ami fényviszonyoktól függően néha picit zöldesebbnek látszik, bár azt a színt elég nehéz előcsalogatni belőle. Egyébként nekem rögtön a víz és a tengerpart jut róla eszembe, a tökéletes nyári kék. :)





 Royalista
Na ez az a "húúúkék" árnyalat, amiért mostanában teljesen oda meg vissza vagyok. Élénk, királykék, tökéletes választás nyárra, (de egyébként télen is nagyon szeretni fogom) ha valaki valami nagyon feltűnő árnyalatot szeretne a körmeire. Az biztos, hogy ha ötletem nincs, hogy milyen legyen a körmöm, akkor mindig ezt a lakkot veszem elő. :)


(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése