LAKKTESZT | Kaleidoscope by El Corazon nyomdalakkok 01, 02

Nagyon szeretek nyomdázni és mindent, ami a nyomdázással kapcsolatos. Inkább az olcsóbb kategóriás, na meg a Lora, és a kínaiban található büdös, de szuperül pigmentált lakkokat részesítettem előnyben eddig, viszont úgy éreztem, hogy ideje szintet lépni és végre egy kifejezetten nyomdázáshoz készült, "drágább" kategóriás nyomdalakkot beszerezni.


 Sokat gondolkoztam, hogy a Kaleidoscope, vagy az Mundo de unas nyomdalakkjait válasszam, végül az előbbi mellett döntöttem és nem bántam már. Már több hónapja használok őket, nagyon jó tapasztalatokkal. Egyenlőre csak fekete és fehér színt rendeltem, úgyis csak szinte ezekkel nyomdázok, bár mostanában rákaptam a színes társaikra is.
Nem írnék külön mind a két lakkról, hiszen ugyan azok a tulajdonságaik. Hatalmas üvegben érkeznek, 15 ml lakkot rejtenek magukban, ami nagyon sok. Az ecsetük nagyon jól van kialakítva, az állaga picikét folyós, viszont ahogy fogy, úgy sűrűsödik, a végén érdemes kicsit hígítani. Már kevés mennyiség is elegendő egy-egy nyomdamintára. A fehér nyomdalakkot fekete, a feketét pedig fehér alapon próbáltam, erősen pigmentáltak, a fehér lakk is nagyon jól mutat a feketén, egyáltalán nem látszik át alatta a fekete alap.

02 White





01 Black





A lakkokat a Nailland webshopján és standján érhetitek el.

Ti milyen nyomdalakkot használtok? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Tényleg szuper a fehér is a sötét alapon. Nekem BPSes fehér- és fekete nyomdalakkom volt, de a legminibb kiszerelésben. A fekete jó volt egy-két alkalomra, a fehéret viszont semmire nem lehetett használni. Szóval azóta csak a Moyra fehér és fekete lakkjait használom, illetve a nagyon jól pigmentált lakkjaimat (közöttük a szintén Moyra metál és holo kollekciókat)

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre a Moyra lakkjait használom, volt MdU lakkom is, de annyira nem szerettem. Még kísérletezek. Ez is jónak látszik, amit te használsz, szép a fehér minta feketén is.

    VálaszTörlés