TESZT | BrillBird Brush&Go gél lakk kezdőkészlet

Még tavaly jelentkeztem én is a BrillBird blogger pályázatára és voltam olyan szerencsés, hogy bekerültem az öt szerencsés blogger közé, akik együttműködhetnek velük. Nagyon örülök a lehetőségnek, már alig vártam, hogy elkezdhessem a közös munkát a márkával. Nemrég megkaptam az első csomagot, ami egy géllakk kezdőkészletet tartalmazott.


Az utóbbi években a géllakkozás egyre nagyobb népszerűségnek örvend, hiszen gyorsan elkészíthető és megfelelő előkészítéssel (!!) akár két hétig is fent marad mindenféle kopás nélkül a körmeinken. Ez bizony nagyon jól jöhet azoknak, akiknek nincs idejük két-három naponta körmöt festeni. A géllakkozásban nagy segítséget nyújtanak a különböző cégek által előre gyártott kezdő szettek, amikben minden megtalálható, hogy hosszan tartó manikűrt tudjunk alkotni magunknak akár otthon is. Persze leírva ez egyszerűen hangzik, de azért szükség van hozzá még némi kézügyességre, időre és türelemre, hiszen tudjuk, nem megy minden egyről a kettőre...


Csapjunk is bele, nézzük is először, hogy mit tartalmaz ez a szett:
1. Leoldófólia 20db
2. Szálmentes törlőkendő 20db
3. vendégreszelő
4. fém bőrfeltoló
5. Brush&Go Gel&Lac (én a GO GL62-es árnyalatot kaptam)
6. LED lámpa
7. Scrub, vagyis előkészítő folyadék
8. Acryl Remover, vagyis leoldófolyadék

Én még mindenképpen ajánlanám egy buffer és egy rendes 180/180-as reszelő beszerzését. Az utóbbival szépen és könnyebben tudjuk formázni a körmeinket, a bufferrel pedig érdemes egy picit felmattítanunk a körmünk felületét lakkozás előtt. (A cél itt nem az, hogy minél jobban reszeljük el a körmeinket, hanem hogy mattítsuk, ezzel is zsírtalanítva a köröm felületét. Attól hogy jól megreszeled, még nem lesz tartósabb a lakkozás, csak elgyengíted vele a körmöd!) Ezt a lépést persze kihagyhatjuk, de szerintem érdemes elvégezni. Ezeken kívül még egy narancsfa pálca is jó szolgálatot tehet, ha a bőrünkre kerülne az anyag.


 A tartós lakkozás lépései:
1. A bőrfeltoló segítségével toljuk fel óvatosan a körömágy bőrünket. (Nem kell vadállat módjára neki esni és az agyunkig tolni, hiszen azzal megsérthetjük a mátrixot!) Ha esetleg látjuk, hogy nagyon le van tapadva a bőrünk, akkor a bőrfeltoló másik részével óvatosan kapargassuk fel.
2. Reszeljük nekünk tetsző hosszúságúra és formájúra a körmeinket.
3. Buffer segítségével mattítsuk fel a körmeinket. (Ez a lépés természetesen kihagyható, de én ajánlom.)
4. A Scrub folyadékkal itassunk át egy szálmentes kendőt és töröljük át vele a körmeinket. Ez egy előkészítő folyadék, ami kivonja a körmeinkből a vizet és zsírtalanít, ezzel is jobb tapadási felületet adva a lakkozásnak.
5-6. Egy vagy két vékony rétegben vigyük fel a színes lakkot. Minden réteget 1 percig lámpázzunk a LED lámpában. Ha esetleg a bőrünkre került az anyag, egy narancsfa pálca segítségével távolítsuk el.
A Brush&Go gél lakkok nem igényelnek külön alap- és fedőlakkot. Fixálás mentesre kötnek, tehát nem marad ragacsos a felületük, a köttetés után rögtön nyúlkálhatunk is vele.
7. Érdemes ápoló olajat kenni a körmeink köré, vagy krémezni a kezeinket. (Ezután szálmentes kendővel én újra át szoktam törölni a körmeimet, mert a krémtől/olajtól picit bemattul a felülete.)


Én a GO GL 62-es árnyalatot kaptam, ami egy igazán nyári szín. Korallos árnyalat, ami a fényviszonyoktól függően hol narancsosabb, hol rózsaszínesebb színben pompázik. Míg hordtam, jó volt ránézni a körmeimre, mindig jobb kedvem lett tőle és sokan dicsérték is rajtam. :)


A géllakk eltávolításának lépései:
Ha azért nem mertünk eddig géllakkot hordani, mert féltünk, hogy a reszelés tönkre teszi a körmeinket, akkor most jó hírem van. A Brillbird géllakkjai oldhatóak, ehhez csak a leoldófóliára és a leoldófolyadékra van szükségünk.


0. Opcionális lépés, ha gondoljuk picit megreszelhetjük a géllakk tetejét, persze ez nem fontos.
1. A folyadékkal átitatott leoldófóliát csavarjuk az ujjaink köré és hagyjuk körülbelül10 percig hatni.
2. 10 perc után szedjük le a fóliát, ekkor láthatjuk milyen szépen felázott a lakkozásunk.
3. A bőrfeltoló segítségével óvatosan kapargassuk le. (Nem kell megijedni tőle, ha jól fel van ázva a lakk, akkor ez  lépés egyáltalán nem fájdalmas.)
4. Érdemes bufferral átmenni a körmök felületén ezzel eltávolítva  az esetleges gél lakk maradványokat.
5. Mivel a leoldó eléggé szárít, érdemes utána krémezni, vagy olajat használni, de kizárólag csak akkor, ha nem szeretnénk utána újból gél lakkozni!


Persze  nem bírtam ki, hogy ne alkossak valamit erre a csodás színre, de nem is akartam túlzásba esni, ezért előkaptam a fekete zselém és egy pár ornamentikus formát próbáltam felrajzolni a gyűrűs- és a mutatóujjamra. :)



 A készletet INNEN tudjátok beszerezni, 5 féle színvariációban kapható.


Ha bármilyen kérdésetek van a gél lakkozással kapcsolatban, vagy valamit kihagytam, szívesen várom a hozzászólásaitokat. :)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Ti hogy álltok a gél lakkozással?

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. luv the nail removal

    New post
    http://www.melodyjacob.com/2017/01/5-novelty-prints-to-wear.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos ez a szín is. :3 Igazi nyári árnyalatokat kaptunk. :D

    VálaszTörlés
  3. nekem a mintával jobban tetszik, amúgy nagyon szép ez a szín <3

    VálaszTörlés
  4. Szép a szín, na de egy hét után már eléggé lenő nálam egy lakk is, a bőrt is igazgatni kell, szóval annyira nem lenne szép két hét után, de aki hetente akar gél-lakkozni vagy irtó lassan nő a körme, annak biztos jó.

    VálaszTörlés