TESZT | Born Pretty nyomdalemez - Celebration BPX-L014

Egyre jobb nyomdalemezeket jelentet meg a Born Pretty, melyeknek persze én sem tudok ellenállni. A legutóbbi tesztcsomagomban lapult három darab is, amiből az egyiket most meg is mutatom nektek, hiszen hamarosan aktuálisak lesznek  a lemezen található minták. 



A lemez fő témája a valentin nap köré épül, ezért tele van cuki szívecskés és virágos motívumokkal. Az utóbbiak szerintem aktuálisak lehetnek tavaszra is, de a szívecskék sem kifejezetten csak ehhez a naphoz köthetőek. A lemezen nagyobb és kisebb minták is helyet kaptak, de mivel a nagyobbak is kisebb részletekből állnak, így jól mutatnak rövid körmökön is. Kedvenc mintám az első sorból a negyedik. Jól kihasználható akár stamping decal és dupla nyomdás manikűrök készítéséhez is. Minősége a szokásos BP, nekem minden nyomdalakkal tökéletesen működik. INNEN tudjátok beszerezni.


Két manikűrt is készítettem vele, az elsőnél egy rózsaszín márványos alapot csináltam, amire feketével került a nyomda. A második maninál fehér alapot választottam, amire kétféle pink lakkal nyomdáztam.








Rendelésnél használjátok a kódomat, hogy kedvezményben részesüljetek. :)


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: