LAKKTESZT | Catrice - 20 Meet me at coral island

Egyre jobban visszafogom magam lakkvásárlás terén, nem is tudom, mikor leptem meg utoljára magamat pár új színnel, a fekete, a fehér és a fedőlakkokon kívül. Barátom is észrevette ezt, így múltkor 5 új lakkal is meglepett, aminek tényleg nagyon örültem. 


Nagyon rákattantam mostanában a korall színre, mindenben keresem ezt az árnyalatot és ezt barátom is nagyon jól tudja, ezért is lepett meg egy ilyen színű lakkal is a Catrice Meet me at coral island személyében. 
Különösebbet nem tudok írni a lakkról, a szokásos Catrice üveg, lekerekített ecset. Az állaga pont jó, könnyű kezelni, a pirosasabb, narancsosabb korall árnyalatok közé lőném be. Két rétegben fed tökéletesen, gyorsan szárad. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép nőcis szín :) Nekem is van azt hiszem 4 korall lakkom, nyárra valók.
    Aranyos a barátod :) Olyat vett, ami neki tetszik, meglepetés volt?
    Én is lakkstopot tartok, aztán lendületesen bementem a Moyrás boltba és vettem 5 lakkot meg egyet az Avontól, na most magamba nézek. De legalább nem 10ezres Nailland-rendelés volt, tényleg vissza kell fognom magam.

    VálaszTörlés