andthatswhoiam... II.

Újabb péntek, újabb apróságok rólam. :)

Imádom a pizzát. De még hogy. Ha tehetném éjjel-nappal azt ennék. Néha rám jön ilyen éjfél, hajnaltájba, hogy pizzát akarok enni és addig nem bírok lenyugodni, míg nem eszek. Még ha napokba telik is, hogy érezzem az ízét a számba. :D

Szeretek egyedül lenni, de szerintem sok mindenki így van ezzel. Néha jól esik elzárkózni a külvilágtól és elgondolkodni sok mindenen. :)

Nem vagyok normális. Ez elég egyértelmű. Szinte minden hülyeségben benne vagyok, vannak eszméletlenül felejthetetlen hülyeségeim is, pl. érettségi után belemásztunk egy szökőkútba. :DDD De csináltam már ennél nagyobb marhaságokat is, amiket most inkább nem írnék le. :D

Szeretem a Vámpírnaplókat, miután vége egy évadnak, mindig megnézem az összeset előröl. Nem tudom miért szerettem ennyire bele. Viszont mostanában már egy kicsit unalmas. :/

Nem is tudom mi lenne velem zene nélkül. A zene mindent kifejez. Szomorúságot, örömöt, bánatot, szerelmet, mindent... Reggelente a zene pörget fel, este pedig lenyugtat. :)

képek forrása

Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés:

  1. ha ettèl igazi olasz pizzàt tudod mirol van szo :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos még nem ettem, de remélem egyszer lesz szerencsém hozzá. :)

      Törlés
  2. A Vámpírnaplókat most már tényleg elkezdem nézni, a többi egyébként igaz rám is, bár a pizzás eset felmerül sült krumplival is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húú a sültkrumpli az a másik nagy mumus nálam is. :D
      a Vámpírnaplókat először én sem akartam nézni, de tesóm rábeszélt, nem bántam meg. :)

      Törlés
  3. Az a pizza nagyon jól néz ki :) Én is elkezdem nézni a vámpirnaplókat, mert mindenki nagyon dicséri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha nem tudok pizzát enni, ilyen képekre csorgatom a nyálamat. :D

      Törlés
  4. Pizza, hmm. Én ennék egy igazi olasz pizzát :$

    VálaszTörlés
  5. Óh pizza... Az nem ember, aki nem szereti... :D

    VálaszTörlés
  6. zenét a pizzát én is szeretem, és minden hülyeségben benne vagyok!!

    VálaszTörlés
  7. A Vámpírnaplókon kívül a többi igaz :P

    VálaszTörlés