100 kérdéses TAG.

Bocsi lányok, most értem haza nem régen műkörmös óráról és már nincs kedvem bejegyzést írni, meg képeket szerkeszteni, ezért ismét egy személyesebb bejegyzést hoztam, mégpedig egy 100 kérdéses TAG-ot, amit L-nél láttam és már vagy 2 napja kitöltöttem. Ha gondoljátok töltsétek ki ti is. :)

1. Jelenleg mi a kedvenc dalod? Smith ft Palej Niki - Túl késő  
2. Most mit hallgatsz? Pink ft. Neat Ruess - Just give me a reason
3. Hány éves leszel 3 év múlva? 22.  
4. Láttál már hullócsillagot? igen  
5. Kívántál valamit?  igen  
6. Teljesült? sajnos nem :(  
7. Mi volt életed legjobb pillanata? nem tudom igazából. voltak már jó pillanataim, de nem tudnék egy legjobbak kiemelni közülük. amelyik pillanatok jók voltak, azt mind előre tenném. :)
8. Életed legrosszabb napja? nem tudom...
9. Ha lehetne, egy kívánságod mi lenne az? töröljék ki azt a szót a szótárból, hogy csalódás...
10. Mikor van a névnapod? november 1.  
11. Jól tanulsz? igen, sosem volt még 4 alatt az átlagom  
12. Tudsz pókerezni? félig  
13. Vallásod? katolikus
14. Szereted a meséket? igen :$
15. Voltál már kirándulni tengernél? igen :)  
16. Van házi állatod? 2 kutya, Boby és Lili :)  
17. Kivel élsz együtt? szüleimmel és 2 testvéremmel  
18. Panel vagy családi ház? családi ház, imádom a nagy udvart. nem bírnám a panelt, főleg ha hülyék a szomszédok.  
19. Hol voltál utoljára? Miskolcon, suliba. :D  
20. Mit ettél utoljára? rakott krumplit. :D
21. Ki hívott fel utoljára mobilon? anya, aki amúgy Tina (nővérem) volt. :D
22. Horoszkópod? halak.  
23. Mitől félsz? attól, hogy nem szeretnek majd viszont... egyébként a pókoktól, békáktól és csúszómászóktól, de elviselem őket is tisztes távolságban.
 24. Játszol valamilyen hangszeren? zongoráztam 6 évig  
25. Nézel valamilyen sorozatot? igen, nem is egyet. Vámpírnaplók, Grace Klinika, Gossip Girl, Once Upon a time, Pretty Little Liars régen pedig néztem a Dr. House-t és a Dr. Addisont, valamint a Szívek szállodáját is. :D  
26. Édes vagy sós? mikor melyik :)  
27. Van saját szobád? szerencsére van. :D  
28. Milyen színű a szobád? burgundi vörös  
29. Van poszter a faladon?  poszter nincs, csak 1 parafatábla tele képekkel, valamint festettem ilyen cukiságokat. :)  
30. Hordasz valamilyen ékszert? igen, 2 ezüst gyűrű, ami mindig rajtam van és 1 ezüst lánc, amin apukám dögcédulája lóg, de sajnos elszakadt. :( régen hordtam ezüst fülbevalót is, de valamilyen oknál fogva 1,5 hónap alatt beforrt a fülem. o.O  
31. Mi a csengőhangod? Chris Lake- Sundown  
32. Voltál már egy híresség koncertjén? külföldi híresség koncertjén még nem, de am már voltam. Republic, EDDA, Bikini, Takács Nicolas, Janicsák Veca.  
33. Láttál már szellemet? persze. mesékben. :D  
34. Jártál már Amerikában? nem  
35. Hova jársz szilveszterezni? minden évben máshová. :)
36. A legviccesebb ember, akit ismersz? hmmm. fogalmam nincs. :D
37. Tanulsz idegen nyelvet? most már nem, de 12 évig tanultam angolt.  
38. Szeretsz olvasni? attól függ mit. :D  
39. Van rossz szokásod? mindig kijavítok másokat. :D  
40. Háton alszol? bal vagy jobb oldal.  
41. Ültél már repülőn? még sajnos nem  
42. Voltál már kórházban komolyabb baj végett? a születés komoly bajnak számít? :D
43. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? igazából nem döntöttem még el, hamarosan lesz 2 szakmám is, de fogalmam sincs, hogy mivel szeretnék igazából foglalkozni.

44. Nyár vagy tél? nyár is, tél is.  
45. Plüssel alszol? igen, már kb 10 éve ugyan azzal a plüssel. :)  
46. Félsz a sötétben? igen. :$  
47. Van örök ellenséged? örök nincs, de vannak ellenségeim, illetve inkább utálóknak, meg féltékenykedőknek hívnám őket...  
48. Nyomulós vagy? egyáltalán nem. :$  
49. Fent vagy Facebookon? aki, nincs fent, az nem létezik. :D (vicc volt. :D) 
50. Eltörted már valaha valamidet? igen, az egyik kedvenc parfümömet. :( viccen kívül még semmimet (le is kopogom)  
51. Űzöl valamilyen sportot rendszeresen? röplabda és járok futni. :)  
52. Szoktál reggelizni? rossz szokás, de nem. illetve igen, csak kb du 1 körül. :D:D  
53. Késtél már el suliból? hát ha reggel kell mennem, akkor mindig kések. :D de szerencsére ebben az évben csak 2x kell kora reggel menni. :D

Kedvencek:  
54. Melyek a kedvenc napjaid? mivel 7 napból 6-ot suliba vagyok, ezért most a vasárnap. viszont a pénteket és a szombatot nagyon szerettem
55. Mi a kedvenc színed? piros, rózsaszín
56. Mi a kedvenc elfoglaltságod? blogolás, körömfestés
57. Mi a kedvenc tantárgyad? elég hülye tantárgyaim vannak, egyiket sem szeretem igazán... :/
58. Kedvenc országod? Spanyolország
59. Kedvenc nyelved? spanyol, francia
60. Kedvenc helyed? Madrid, de mivel nem voltam még ott, ezért nem mondom konkrétan. :D
61. Kedvenc énekeseid? kedvenc nincs.
62. Kedvenc színészed? Ian Somhalder

63. Kedvenc filmed? Barátság extrákkal, Next - A holnap a múlté
64. Kedvenc éttermed? nem szoktam étterembe járni
65. Kedvenc dalod? ez volt az első kérdés is, de leírom még 1x, sok van egyébként, jelenleg Smith ft. Palej Niki - Túl késő
66. Kedvenc kajád? borsóleves, rakott krumpli, pizza, paradicsomleves betűtésztával (ez a 4 áll az első helyen, nem tudok különbséget tenni)
67. Kedvenc italod? Limonetto, na jó, ne nézzetek alkesznak, egyébként a limonádé. :)
68. Kedvenc meséd? tottaly spies
69. Kedvenc zenei stílus? rap, imádom a szókimondó, igazmondó, szívből jövő szövegeit
70. Kedvenc idézeted? igazából sok van, főként a Gossip Girl és a Grace Klinikia idézetei tetszenek, de most egy Bob Marley idézetet írnék:

 "Ki vagy te, hogy bíráld az életet, amit élek? Nem vagyok tökéletes. Nem is azért élek, hogy azzá váljak, de mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták!"
 71. Kedvenc viseleted? mindig változik, egyébként szeretem a testre simuló nadrágokat és a hosszított felsőket.
72. Kedvenc oldalak? nincs
 

Kapcsolatok:
73. Összetartó családod van? fogjuk rá
74. Van testvéred? van, 2 is
75. Hány barátod van? nincs sok, számot nem tudnék írni
76. Elmondasz nekik mindent? nem, megtanultam már, hogy kinek mit mondhatok el...
77. Könnyen barátkozol? attól függ, kiről van szó
78. Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik? nincs
79. Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? kedvemtől függ
80. Jól kijössz a tanárokkal? túlságosan is. :D nem vagyok nyalis, csak egyszerűen szeretnek. :D
81. Voltál már szerelmes? a szerelem hülyeség...


Külső:
82. Hajszíned? eredetileg sötétbarna, de most fekete
83. Rövid vagy hosszú? hosszú
84. Szemszíned? barna
85. Fogszabályzó? nincs
86. Szemüveges vagy? nem, bár néha rám jön az 5 perc és szeretnék az lenni. :D
87. Magasságod? 165 körül
88. Súly? 60 kg körül, de nem tudom pontosan
89. Tetkó? nincs, de tervben van
90. Piercing? nincs, de az is tervben van


Belső:
91. Pesszimista vagy optimista?
pesszimista
92. Magabiztos vagy félénkebb? magabiztosnak hisznek, de közben nagyon félénk vagyok
93. Elégedett vagy magaddal? nem, soha nem is voltam és szerintem soha nem is leszek
94. Legrosszabb tulajdonságod? makacs vagyok
95. Legjobb tulajdonságod?  a kevés olyan ember közé tartozom, akinek ha bárki bármit bizalmasan mondd el, 100%-ig biztos lehet benne, hogy nem mondom tovább senkiek. szerintem ez nagy kincs a mai világban.
96. Mi számít jobban a külső vagy a belső? a belső megfog, a külső megtart.
97. Általában milyen a kedved? 5 percenként változik, van amikor eszméletlenül jó kedvem van és bolond vagyok, de van amikor teljesen magamba tudok fordulni. az utóbbi időben a 2. eset gyakrabb...
98. Könnyedén kijössz az emberekkel? attól függ, kiről van szó...
99. Könnyen zavarba lehet hozni? igen. :$
100. Hogyan jellemeznéd magad? igazából nem tudom, nem is szeretném jellemezni magam, jellemezzen mindenki úgy, ahogy akar

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése