Manikűrvadász XXXVI.

Kicsit megkésve, de hoztam én is a Manikűrvadász újabb fordulójára készített manimat. Sosem csúsztam még meg vele, a mani és a képek most is készen voltak, csak éppen a bejegyzést nem volt időm megírni. A 36. Manikűrvadász háziasszonya Dóra volt, akinek innen is köszönet a lebonyolításért. Páromnak Mesyt kaptam, a Testvérkódex blog egyik íróját, akitől ha emlékezetem nem csal, még nem vadásztam.


Már a pársorsolás napján átnéztem gyorsan Mesy blogját és Insta fiókját is, amik közül sikerült is kiválasztanom négy lehetséges manikűrt. Végül, amikor leültem alkotni, újra átnéztem az Instáját és akkor találkoztam ezzel a rózsaszín-szürke átmenetes körömmel, amibe rögtön beleszerettem. Ennek a két színnek a kombinációja nagy szerelem nálam mostanában és már amúgy is szerettem volna egy ilyen átmenetet alkotni, így kaptam az alkalmon és ezt a körmét gondoltam újra. A színeken nem változtattam, a mintákon egy kicsit, nálam mindegyik körmöm hópelyhes díszítést kapott. Nagyon vártam már ezt az időszakot, ezért más mintát most nem is tudnék elképzelni a körmeimen. :)





Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: