LAKKTESZT | CND Vinylux - Wild Moss, Emerald Lights, Pretty Poison

Az ősszel nagyon rá voltam kattanva a zöld lakkokra, annak ellenére, hogy kevésszer hordom magamon ezt a színt, nagyon szeretem. A Vinylux lakkokból beszereztem három zöld árnyalatot is, amik szerintem a téli időszakban is nagyon jól mutatnak.


A CND Vinylux lakkjait én személy szerint nagyon szeretem, nagyon jó minőségűek, jól kezelhetőek és gyorsan száradnak. Mindegyik lakkhoz készítettem egy-egy gyors nyomdás díszítést is, külön nem írnék róluk, ha kíváncsiak vagytok a melyik lemezről nyomdáztam, kommentben kérdezhettek.

Wild Moss

Erre a színre nagyon régóta fájt már a fogam. Szürkészöld árnyalat, amiben arany és ezüst pelyhek úszkálnak. Két vastagabb, vagy három vékony réteget érdemes belőle felkenni. A Flora & Fauna kollekcó egyik tagja.







Emerald Lights

Az Emerald Lights is régóta nagy kedvencem, szerintem tipikusan karácsonyi szín. Smaragdzöld alap ugyan ilyen színű glitterekel. Két réteges, eléggé texturáltra szárad, ezért érdemes két réteg fedőlakkot kenni rá. A tavalyi karácsonyi Starstruck kollekció egyik lakkja, érdemes egy pillantást venni a kollekcióra, hiszen egytől-egyig nagyon szép lakkokat tartalmaz.





Pretty Poison

 A Pretty Poisont látatlanba tettem a kosaramba és hát nem kellett csalódnom. Nagyon sötét méregzöld az alapja, amiben arany pelyhecskék úszkálnak. Két réteges. A 2012-es őszi/téli kollekció egyik színe, amiben szintén nagyon szép, sötét árnyalatok találhatóak, a Midnight Swim nevezetűt kifejezetten ajánlom a kék lakkok kedvelőinek.





A lakkokat megtaláljátok a CND Nail Lounge webáruházában, vagy a boltjukban.

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése