Manikűrvadász XXXVII.

Egy picike csúszással bár, de én is jelentkezem a Manikűrvadász újabb, azaz az ünnephez méltóan a karácsonyi fordulójával. A háziasszonyunk a már jól megszokott módon Bella az egész kezdeményezés kitalálója. :)


Páromnak Ciskát, az Unaloműzés középfokon bloggerináját kaptam, akitől már volt szerencsém többször is vadászni. Régóta követem a munkásságát, ezért a sorsolás napján rögtön átlapoztam az Insta fiókját és kb 5-6 lehetséges jelöltet mentettem le. Többször is átnéztem a kiválasztott manikat és eredetileg teljesen mást szeretem volna, de végül időhiány miatt erre a piros-ezüst pulcsimintás kombinációra esett a választásom.
Többször is olvashattátok már a blogon, hogy egyébként a piros színnel nem nagyon vagyok kibékülve, máson annnnnnyira szép, de magamon annnnnyira nem, de azért próbálkozom. :)
Most megkívántam magamon és végül egy narancsos piros lakkra esett a választásom. Az alap koncepción nem változtattam, a minták lettek egy kicsit mások. Összességében nagyon tetszett egyébként, de még szoknom kell. :)






Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jól mutat a körmeiden a piros. Szuper lett a mani! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült az újraalkotás! (-:

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépek a manik, én imádom ezt a klasszikus fehér-piros karácsonyi kombinációt :)

    VálaszTörlés