márciusi körömkihívás - 4. kedvenc körömlakk

A harmadik havi negyedik témánk a kedvenc körömlakk. Nos nem nagyon kellett ezen olyan sokat agyalnom, hiszem amióta megkaptam barátomtól az első OPI lakkomat, azóta nagy a szerelem közöttünk és már több manimhoz is felhasználtam. :)


Szóval az én drága egyetlen lakkszerelmem nem más, mint az OPI Wich is wich lakkja, amiről bővebben IDE kattintva olvashattok. Akár ez előző témához is használhattam volna, de mindenképpen a maira szántam, csak áradozni tudok róla. Hogy ne legyen annyira unalmas a manikűröm, így egy mix and match kombinációt választottam. Először egy sötét rózsaszín alapot választottam, de szerintem azon nem nagyon érvényesülnek a csillámok, így egy rég elfeledett, de nagyon kedvelt lakkot, a Miss Sporty 313-as sötétlila árnyalatát választottam. Hogy feldobjam, két ujjamra az ezüst szív alakú szegecseimet is bevetettem. :)







Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Főleg, hogy vannak benne szálas glitterek is, azok most nálam a nagy kedvencek. :)
    Az alaplakk is szép és jól mutat rajta az OPI.

    VálaszTörlés
  2. Ebbe a maniba most totálisan beleszerelmesedtem *-* Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira, de annyira szépek a szívecskék a gyűrűsujjadban! Úgy irigylem azokat a lányokat, akiknek nem esnek ki a körmükből ezek az aprócska díszítőelemek (nekem mindig sikerül elhagynom)...

    VálaszTörlés
  4. Juj, de jó ez a díszítés! És még a sötét alapszín ellenére is simán bevállalnám. Persze azért tisztességes körömhossz nem ártana hozzá, úgyhogy inkább csak a tiédben gyönyörködöm. :3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szexi lett az összhatás. Tetszik. :)

    VálaszTörlés