lakkteszt | Aden

Fotózás szempontjából már nagyon sokat fejlődtem a blog életének másfél éve alatt, de még visszanézve akár az 1 hónappal ezelőtti képeket is, szerintem van még hova... Most próbáltam ki először a makrolencséket, így most sok sok képet hoztam nektek, bár szerintem van még mit gyakorolni...
A mai bejegyzés főszereplője pedig nem is egy, hanem rögtön két Aden fedőlakkocska, amiket egy hónapja szereztem be és mind a kettő nagyon a szívembe lopta magát.




A számokkal még mindig nem vagyok tisztában, hogy jók-e, de az 59-esről és a 48-as mini lakkocskáról lesz ma szó.
Az 59-es tele átlátszó alapban van telis tele kicsi és még kisebb holo csillámokkal, a 48-as pedig egy sűrű halány rózsaszín pelyhecskés alapot kapott, amiben pici rózsaszínes csillámok úszkálnak. Nekem mind a kettő nagyon a szívembe lopta magát, amúgy is szeretem az Aden lakkokat, most sem csalódtam bennük. Fekete és fehér alapokra próbáltam, de egyébként már láthattátok mind a kettőt egy-egy manikűrömnél szerepelni ITT és ITT. Már egy rétegben elegendő csillámot vesz fel, habár nem szárad olyan gyorsan, de nem is lassú, de aki ezt a 10-15 percet se bírja ki, az gyorsszárító fedőlakkal lecsalhatja ezt az időt...
Most pedig... a képek... :)








Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. A fekete lakkokon nem győztek meg, de a fehér alapon nagyon jól mutatnak.

    VálaszTörlés
  2. Kaptál tőlem valamit, nézz be a blogomba: http://mcsnailisland.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  3. Csodásak! :)

    Nézz be hozzám,
    egy kis játékra szeretnélek invitálni :)
    http://yvusbeauty.blogspot.de/2014/03/egy-kis-szemelyes-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  4. Fekete alapon a rózsaszínes *.*

    VálaszTörlés
  5. Csodás mindkettő szerintem!:D

    VálaszTörlés
  6. Szépek, tetszik mindkettő :)

    VálaszTörlés