lakkteszt. aden.

A heti körömlakk haul egyik szerzeménye.
Számot, fantázianevet nem tudok mondani, ugyanis az üvegére 42-es van írva, de rákerestem neten és hát nagyon nem ugyan az a szín. Ha valaki esetleg felismerte és leírná, azt köszönöm szépen. :)

Gyönyörű, behatárolhatatlan színe van, kicsit olyan narancsos, rózsaszínes, mikrocsillámokkal és arany-ezüst pelyhecskékkel. :)



Fedésével nem igazán voltam megelégedve, 5 réteget kentem rá a körmömre, még talán nekem így sem az igazi.





Kicsit sem bántam meg, hogy megvettem, nekem nagyon tetszik. :)
Kíváncsi vagyok, hogy más színű lakkokra rákenve milyen kombókat lehet kihozni, majd kísérletezgetek. ;)

Nektek hogy tetszik? :)))

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, kár, hogy nem fed jobban, várom a kombókat :-)

    VálaszTörlés
  2. Katy leírt mindent, ami bennem is felmerült! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Szerintem lilán tuti jól mutatna. =)

    VálaszTörlés
  4. Szép, de 5 réteg? :O Mennyi ideig száradt?

    VálaszTörlés
  5. 5 réteg?? Úristen, maximum 3, és nem több. Élmény lesz majd levakarni... :(

    Mea [www.nailpolishmaniac.blogspot.hu]

    VálaszTörlés
  6. Zizz: háátt az első két réteget előző nap este kentem fel, aztán másnap még rá hármat. elég sokáig száradt. :S

    Mea: nekem is a max 3. már levakartam, de már megvan a módszerem az ilyen lakkokhoz. :DDD

    VálaszTörlés