24 napos körömkihívás.

Halihóó! :)
Ma nem hoztam semmi újat, a körmeimen még a halloweenes minták vannak, majd holnap szeretném megcsinálni, plusz hétfőn és szerdán fél 6 után érek haza, és ilyenkor általában annyi energiám van, mint egy gumikacsának kb. :DDD
Igaz, még csak most lett vége a Halloweennek, de hamarosan itt a december, a Mikulás és a Karácsony. December eljöttével egy Karácsonyi körömkihívást fogok csinálni 24 napon keresztül. Egy külföldi oldalon láttam az ötletet. Lefordítottam, valamint megcseréltem pár dolgot, hisz mint tudjuk, itt külön van Mikulás és külön Karácsony.
Most lehet valaki nem jó ötletnek fogja tartani, merthogy minden nap más köröm kicsit húzós lesz, de nekem ez az első körömkihívásom és kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni. Nem mondom, hogy minden nap a saját körmeimre fogom csinálni, hiszen van 2 olyan napom is, mikor sokáig vagyok suliban, de ígérem minden nap jelentkezek az aktuális kihívással. Már most nagyon nagyon sok ötletem van mindegyikhez. :)
Ha esetleg valakinek van kedve csatlakozni hozzám, (még ha csak 1-2 kihívásra is) nyugodtan írhat e-mailt, vagy megírhatja itt kommentben. :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Imadom az ilyen tipusu kihivasokat, de, hogy mindennap egy mas manikurt keszitsek erre sajna nincs eleg idom. Egy heten ketto bele ferne, majd maskor en is reszt veszek! Kivancsi vagyok majd te miket keszitesz!

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert hozzá! Én biztos nem tudnám kivitelezni a minden nap más körmöt. :S

    VálaszTörlés
  3. Szia!! a 10. napon Hópelyhek, és a 13. napon a hóember fejen részt veszek.
    Sok sikert neked a 24 napra! :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok, már alig várom a kihívást. :)

    VálaszTörlés
  5. Én Decemberre nem vállaltam volna be egy napont váltakozó kihívást, főleg hó vége fele jobban elfoglaltak az embere, de neked sok sikert hozzá .:)

    VálaszTörlés
  6. köszönööm verus, igyekszem minden nap a legjobbat hozni. :)

    VálaszTörlés