lakkteszt. Vollaré city.

Tudom, tudom. Elvagyok maradva pár körömlakk teszttel, így most ezekkel kezdem a novembert. 
Először a Vollaré City 321-es, zöld körömlakkja.

Valódi színét nem igazán lehetett elkapni, de ez áll a legközelebb a valósághoz.

Állaga nekem talán túl híg, a száradási ideje elég gyors. Viszont nekem 4 (!) réteg kellett a tökéletes fedéshez, ami szerintem nagyon sok. Tartósságáról nem tudok beszélni, hisz 2 nap után lemostam, de addig még minimális kopás sem volt rajta.

Színét talán az almazöldhöz hasonlítanám, de annál kicsit hidegebb.
Van Vollaré City körömlakkotok?

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. a neonsárga is elég gagyi volt... szerintem többet se vegyünk ilyen lakkot :D

    VálaszTörlés
  2. díszítésre jó. de am sokallom azt a 4 réteget. egyébként nekem a rózsaszínnel nemvolt semmi bajom. de ez valahogy nem jött be. :DD

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, és a négy réteg sem tragikus nálam, lásd a saját blogomat :-D

    VálaszTörlés
  4. sok az a 4 réteg!(legalábbis nekem) Szerintem az a jó lakk aminek a fedéséhez max. 2 réteg kell.

    VálaszTörlés
  5. Ezzel a lakkal én is szemeztem a multkor, amikor narancsságát vettem ugyanebből a márkából. De még nem volt alkalmam teljes körmön kipróbálni.

    VálaszTörlés
  6. dj katy: hát igen, de nekem azért már az sok. főleg alap+fedőlakkal együtt az már 6 réteg. :D úgy már simán letudom egybe húzni a lakkot a körmömről. :DDD

    Ágicaa: szerintem is az az ideális, amihez 2 réteg kell. :)

    Thimmyke: majd kíváncsi leszek a véleményedre, mert nekem a rózsaszín teljesen jó volt, de a zölddel nem igazán vagyok megelégedve. :)

    VálaszTörlés