TESZT | Moyra nyomdalemez - 61 L'Amour

Valentin napra a Moyra is kijött egy nyomdalemezzel és bár mi évek óta nem ünnepeljük ezt a napot, (személyes véleményem szerint, egyesek túlzásba is viszik, ilyenkor minden happy meg full giccs, pedig ha valakit szeretsz, azt minden nap szereted és bármikor meglepheted.) én egyébként teljesen oda vagyok a szívecskékért, a cuki kis virágokért és a rózsaszín árnyalatokért, amiket a körmeimen is szívesen viselek. :D



A nagy lemez a szokásos, teli körmös és kisebb minták is vannak rajta, úgy gondolom ez jól kihasználható kisebb, rövidebb és nagyobb, hosszabb körmökön is. A lemez számomra még mindig nem elég mély, így kezdő nyomdázóknak nem nagyon ajánlom, hisz én is alig tudtam felvenni maradéktalanul a virágos mintákat, pedig sokféle lakkal próbálkoztam. Érdemesebb lassabban száradó nyomdalakkot használni hozzá, vagy pedig az MdU lakkjait ajánlom még, viszont ott meg brutál gyorsan kell dolgozni vele.
Két manit készítettem a lemezzel, az egyiknél egy rózsaszín smooshy alapot készítettem, amire fehérrel és feketével nyomdáztam, a másodiknál pedig a virágos és a pillangós mintákat színeztem ki, amit aztán matricaként vittem fel a fehér alapra.








Ugye nem felejtettétek el a nyereményjátékot, ahol 3 Moyra nyomdalemez is gazdára talál? Ha még nem jelentkeztetek, IDE kattintva megtehetitek.

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése