Moyra éves körmös kihívás összefoglaló + nyereményjáték

Az előző évben szinte minden hónapban, vagy kéthavonta találkozhattatok a Moyra éves körömkihívására készített körmeimmel, most viszont egy bejegyzésbe szedtem nektek össze őket, plusz a tapasztalataimat és a véleményemet is olvashatjátok a versennyel kapcsolatban. A bejegyzés végén pedig egy kis meglepetéssel is készültem.


Rögtön a felhívás közzétételekor tudtam már, hogy jelentkezni fogok, nem mellesleg elég sok Moyrás cuccom is van. Szeretem a lakkozós kihívásokat, főleg amikor témákra kell alkotni, mert kiélhetem magam és néha bizony olyan körmöket is alkothatok, ami egyébként a hétköznapokon eszembe sem jutna, nem mellesleg szeretek tervezni és inspirálódni is. Összesen nyolc téma volt megadva, és bár én már az első forduló után vesztettem a lelkesedésemből, mint sokan mások is, nem adtam fel, végig csináltam.
A játék feltétele minden esetben annyi volt, hogy az elkészült képen szerepeljen 1 db Moyrás termék is. Az első témára egyébként ha jól emlékszem, nagyon sokan jelentkeztek, mind amatőrök, mind profik, viszont már az eredményhirdetésnél is kiderült, hogy annak ellenére, hogy nem csak a profiknak lett meghirdetve, itt bizony csak olyanok vihetik a prímet, akik extrém hosszú műkörmökre alkotnak. Ez így nekem hatalmas csalódás volt, szerintem a Moyra, nem feltétlenül a műkörmös alapanyagairól híres, számomra leginkább a lakossági felhasználói igényeket kielégítő márka. Így meg, hogy csak 1 db Moyrás termék kellett hozzá, bárki odarakhatott akármit a képre, akárcsak egy nyomdalakkot is, pedig én szinte majdnem mindig csak a márka termékeit használtam. Így eléggé hamar fel is adtam a versenyt, de kitartottam egyébként és minden témára alkottam, de jobban örültem volna, ha legalább akkor ketté szedik a mezőnyt, tudom ez nem egyszerű feladat, de szerintem már látásból is meg lehet mondani egy-egy körömre, hogy melyik csoportba tartozna.


Külön nem írnék most az elkészített körmeimről, hiszen már mint említettem mindegyik kapott egy különálló bejegyzést, ha kíváncsiak vagytok, keressétek vissza őket.

1. forduló- Virágok

2. forduló - Anyák napja

3. forduló - Állatok

4. forduló - Gyümölcs

5. forduló - Nyár

6. forduló - Ősz

7. forduló - Halloween

8. forduló - Karácsony

A végén egyébként hatalmas meglepetés ért, ami nem tagadom elég jól esett, ugyanis a minden témára alkotók munkáját is díjazták, mégpedig a nyomdalemez kollekciójuk 20 darabjával (41-60). Mikor kézhez kaptam a lemezeket igazából elszállt majdnem minden csalódottságom, ugyanis tudjátok mennyire szeretem a lemezeket... :D




A 20 darabból 7 azelőtt is a lemezeim családját gyarapította, ezért úgy döntöttem, hogy őket elajándékozom, így a közeljövőben számíthattok nyereményjátékra Facebookon és Instagramon is, hármat pedig a blog olvasói között szeretnék kisorsolni.


Ahhoz, hogy részt vegyetek a játékban, a következő feltételeket kell teljesíteni:
-legyetek a blog feliratkozott olvasói
-valamint hagyjatok egy kommentet a bejegyzés alatt, hogy szeretnétek részt venni a játékban

Plusz esélyek is szerezhetők: (kérlek ezt is jelezzétek hozzászólásban)
- kövessetek Facebookon vagy Instagramon (bal felső sarokban találjátok az elérhetőségeimet)
-osszátok meg a bejegyzést valamelyik felületen

A játék mától 18.-a éjfélig tart, másnap pedig kisorsolom a Fall, a Celebration 2 és a Winter is here lemezek új gazdáit. :)

Sok szerencsét! :)

 

Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy,hogy ránk is gondolsz. Jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  2. én is én is én is! :) amúgy a kedvencem a havas manid, annyira ötletes <3

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Nagyon szép munkáid vannak :)

    Én is jelentkeznék a játékra!

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkezem! Gyönyörűeket alkotsz! rtteszveszként vagyok feliratkozva

    VálaszTörlés
  5. KöKöszön a lehetőséget, szeretnék énéis jelentkezni. Instán @mel@melcsigarnénév követlekk. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Jelentkezem a nyereményjátékra... Szuperek a lemezek. Facebookon is követték, Viktória Nagyné Láposi néven.

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék részt venni a nyereményjátékban, itt és facebookon is Orbán Klaudia néven követlek :)

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék részt venni a játékban :)

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék jelentkezni a játékra.Facebook-on és Instagram-on is követlek.

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretnék jelentkezni ☺

    VálaszTörlés
  11. Szeretnék jelentkezni, rendszeres, feliratkozott olvasód vagyok :) + esélyek: Facebookon és Instán is követlek! Facen megosztottam a felhívást :)

    VálaszTörlés