LAKKTESZT | Born Pretty Thermal Gel - 5730; 5743; 5758

Az utóbbi időkben elég sok géllakkot is sikerült beszereznem a Born Prettytől és mivel úgy vettem észre, hogy érdekelnek titeket is, ezért úgy döntöttem, hogy megmutatom nektek is őket. Igazából már hónapok óta vártak a képek a szerkesztésre, de valamiért mindig halogattam őket.


A hőre változó lakkok nekem mindig is nagyon izgatták a fantáziámat, annyiféle kombináció van már belőlük, hogy nehéz kiválasztani a legjobbat. Főként ebben a hidegebb időben előszeretettel kenem fel őket, akár díszítés nélkül is, hiszen már önmagában is mutatósak. A Born Pretty kollekciójából most három lakkot szereztem be az 5ml-esek közül. Az üvegük fehér, ecsetük a szokásos picike, amin egy holo matricával jelölték a lakk számát. INNEN tudjátok beszerezni őket, 24 színkombináció közül válogathattok. Kaphatóak egyébként 10ml-es kiszerelésben is, viszont mivel sok géllakkom van, így feleslegesnek tartottam a nagyot megvenni belőlük.
A lakkok 2-3 rétegben fednek, alap és fedőlakkot igényelnek. A glitteresekre érdemes két vékonyabb, vagy egy vastagabb réteg fedőt felvinni, így nem marad érdes a felületük. UV lámpában 2 perc, LED-ben pedig 30-60 mp a kötési idejük. A tartósságával sincs probléma 3-4 hetet probléma nélkül kibír. Oldhatóak, bár a glitterek miatt picit nehezebben.

BP-5730

 Melegben világoskék, hidegben középkék árnyalattá változik. Kisebb és nagyobb hexagon glitterek úszkálnak benne. Nekem egy kicsit a hóesés jut róla eszembe. :D Rövidebb körmökre elég a két réteg, viszont hosszabb körmökön én három réteget ajánlok.







BP-5743

Hidegben egy sárgásabb nude alapszíne van, melegben pedig egy feketés, zöldesebb árnyalatot kap, amit felcsigáztak apró arany pelyhekkel és szál glitterekkel is. Ő az egyik kedvencem, különleges színe van. A nude színe miatt érdemesebb három rétegben használni, hogy a körömvégeket is eltakarja.







BP-5758

Melegben egy fehéres sheer lakk, hidegben pedig eperpirossá változik át. A halvány alapszíne ellenére bőven elég belőle két réteg még a hosszabb körmökre is, hiszen annyi fehér és arany csillámot szórtak bele, hogy így nem látszik át a körömvég. Annak ellenére, hogy nem vagyok kibékülve a piros színnel magamon, nagyon szerettem hordani, főleg mikor egy halvány rózsaszínesebb árnyalatot is kapott, tiszta eperjoghurt. :D









Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése