NAIL ART | Glam Nails Challenge január

Nagyon szeretem a téli körmöket, ezért nem is volt kérdés, hogy csatlakozom-e a Glam Nails Challenge januári témáihoz, viszont a lelkesedésem az év elején kicsit alább hagyott, ezért leginkább a hónap vége felé voltam már kicsit aktívabb, de természetesen minden témára volt ötletem és pótoltam is őket. :)



Elsőként a hóemberek kerültek a középpontba és mivel már nagyon régóta kinéztem magamnak ezt a nyomdamintát, rögtön tudtam, hogy most fogom felhasználni. Előtte természetesen kiszíneztem és úgy kerültek a körmeimre. 



 A pingvines témánál kicsit csaltam, ugyanis a karácsonyi körmömet osztottam meg, de most sajnos nem volt más ötletem.


 Harmadik téma a téli csodaország volt, amihez én fehér, valamint kék és ezüst holo lakkot használtam, valamint a kéket feldobtam fehér hópelyhekkel. Csak úgy szikrázott a napsütésben. :)



 Az ezüst témán sokat gondolkoztam, végül egy fehér-szürke-ezüst kombinációt álmodtam meg, amit egy kis nyomdával dobtam fel.



A jegesmaci témánál szintén rögtön tudtam, mit fogok alkotni, bár a kivitelezés sajnos nem sikerült a legszebben, siettem vele. Alapnak kék lakkot használtam, amire kerültek a jeges-havas kiszínezett nyomdaminták. :)



 Hatodik témánk a fenyőfa volt, amire egy színes nyomdázást álmodtam meg fehér alapon. Amilyen egyszerű, annyira szerettem ezt a körmömet. :)



A téli bogyókat szintén fehér alapra festettem a körmeimre. 



A hógömb témánál egy havas hatású körmöt álmodtam meg, aminek többé-kevésbé sikerült is a kialakítása. Alapnak halványkék lakkot kentem fel, amire az Essence Winter?Wonderful fedőjét vittem fel egy rétegben. A középső- és a gyűrűsujjamra pingvines matricát készítettem, majd a havas hatás érdekében mindegyik körmöm kapott még a végén egy-egy réteg fehér glitteres lakkot.




A téli sportnál nekem rögtön a síelés jutott eszembe, de azt sehogy sem tudtam kivitelezni, így maradtam a jégkorinál, amihez szintén nyomdamatricát használtam. :)


Melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése