ManiCute | pingvinek

Az eheti ManiCute-tot semmiféleképpen sem szeretem volna kihagyni, hisz egy számomra nagyon kedves témával készültünk a lányokkal, ami nem más, mint a pingvinek. :) Aki már régóta követ akármelyik platformon is, az tudja, hogy nagyon imádom a pingvines dolgokat, már szinte mindenem ilyen, annyira cuki kis állatok. :)


A pingvinek főleg télen jönnek elő a boltok polcain, épp ezért döntöttünk úgy, hogy így a tél utolsó napjain még beszorítjuk a témát. Mivel már nem az évszaknak megfelelő az időjárás, így semmiképp nem valami havas körmöt akartam. Egy nagyon egyszerű ötletem támad, aminek az alapját a Bow Tears don't fall lakkja adta, amiről hamarosan láthattok tesztet a blogon. Imádom az ilyen kék lakkokat, egyre jobban szeretem az ilyen árnyalatokat magamon hordani. Nem bonyolítottam túl, egy fiú és egy lány pingvint festettem a középső- és a gyűrűsujjamra, a mutatóra pedig két szívecske került. Minden mintához akrilfestéket használtam. :)







Nektek hogy tetszik? :)

 

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Jujj de szuper ez a BOW lakk! Persze a minta is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a manikűröd. Láttam idén télen lesznek Yankee gyetya kiegészítők,pinkgvines,egyből rád gondoltam 😀 amúgy nagyon szeretem őket,tuti beszerzek majd belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) jaaaajjj akkor az idei az én évem lesz. :D tavaly is lehetett már kapni pingvines párologtatót, de akkor még nem éreztem úgy, hogy 12000 ft-ot kiadnék érte, az idén lehet beruházok egyre. :)

      Törlés
  3. A te manikűrödet vártam a legjobban!!! :) Olyan szuper lett, nem is kellett csalódnom. :)

    VálaszTörlés
  4. De aranyosak, tökéletes választás volt ez a Bow lakk alapnak!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon éldi lett. :D És szupi ez az alap hozzá.

    VálaszTörlés