LAKKTESZT | piCture pOlish - Unicorn

Bizony-bizony... Régóta álmodozom már a piCture pOlish lakkjairól, viszont, mint azt már ezerszer leírtam, nincs szívem kiadni nagyobb összegeket egy-egy lakkért, de úgy döntöttem, hogy néha-néha azért már én is megengedhetem magamnak. Már egy ideje írogatom a listám, hogy melyek azok a PP lakkok, amiket mindenképpen magaménak szeretnék tudni és elárulom, hogy az Unicorn szépség még csak gondolatban sem volt, valamiért mégis rá esett a választásom.


December elején bekattantam, teljesen beleestem ebbe a lakkba és nagyon magaménak akartam már tudni, csak még éppen a Bow lakkok megjelenésére vártam és mire már azokat is lehetett kapni, kb előtte fél nappal az Unicorn elfogyott... :( Na de a legutóbbi készletfeltöltésnél nem volt mese, azonnal pakoltam is bele a virtuális kosaramba és már alig vártam, hogy hívjon a futár, hogy mikor is érkezik a csomaggal... Emlékszem hétfő volt, kivételesen nem dolgoztam és mivel fél 9 körül ért ide, ezért már akkor jól indult a napom/hetem. Amikor a kezembe fogtam a dobozkát, rögtön téptem is fel és akkor megláttam Őt... hát bevallom először kicsit csalódott voltam, mert nagyon sok képen kékesebbnek nézett ki. Na nembaj, gondoltam, maximum valakivel elcserélem valami másik árnyalatra. Pár nappal később viszont, mikor magamra kentem, na akkor szerettem meg igazán. Tudom már miről kapta a nevét, ez tényleg egy igazi "unikornis hányás" :D. Imádom a színeit, ahogy a türkiz zöld (nem, nem kék) keveredik a magentával egy csipetnyi ezüsttel megszórva. Imádom a glitteres és a szilánkos lakkokat is, a kettő együtt meg maga a tökély! *-* Igaz tényleg nagyon befotózhatatlan árnyalat, valamiért a gépem mindig kéknek látta, de ezt zöldesebbnek képzeljétek.  Az állaga tökéletes, nem szenvedtem vele, két rétegben fed és aránylag gyorsan szárad, fedőlakk viszont ajánlott rá.










Ennyi lett volna az első PP lakkal a mi kis kapcsolatunk, hamarosan újra láthatjátok őt más formában is. ;)

Nektek melyik a kedvenc lakkotok a márkától? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Bridget, már el is fogyott. Ha tartósabb lenne, újravenném, de rajtam éppcsak 2 napig bírja. Ez a zöld miatt nem tetszik, de a koncepció jó, hogy ennyi minden van benne.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez a lakk, imádom. De nem árt alá egy alaplakk mert nekem kínszenvedés volt utána leszedni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden ilyen lakkot alufóliás technikával szedek le, így egyszerűbb. :)

      Törlés
  3. Nincsen PP lakom, én is azon az állásponton vagyok, hogy drága, de azt is vallom, hogy 1-2 simán becsúszhat még így is. :) Ha megtehetném, akkor nyilván nem gondolkodnék 1-1 PP lakk beszerzésén sem. :D
    Nálam a Whimsy, a Grace, a Minty és a Douceur állnak a listámon. :)
    Nagyon szép ez az Unicorn. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha úgy érzem belefér, megadtam minden hónapba egy keretet magamnak, amiből csak és kizárólag körömlakkokat és műkörmös dolgokat vehetek magamnak. :)

      Törlés