LFP! | Virágok

Ismét egy újabb Lakkozz! Fotózz! Posztolj! forduló következik, melynek a mostani témaadója Noémi. A tavaszt várva mi mást is festhettünk volna a körmeinkre, mint virágokat. Bevallom elég sokáig úgy volt, hogy ezt a fordulót kihagyom, már tényleg semmi ötletem nem volt erre a témára, ráadásul az előző ManiCute fordulóban is rózsákat festettünk. Végül belevágtam, hiszen ez így tényleg kihívás volt számomra.


Végül úgy döntöttem, hogy stamping decal matricákat fogok csinálni, pár nappal ezelőtt neki is ültem, hogy rendesen megszáradjanak, többféle virágot is festettem, hogy legyen miből választani. Tegnap délután neki is ültem a manim elkészítésnek és nagy szerencsétlenségemre nem akartak lejönni a "matricák" az irattartóról. Soha nem jártam még így, akkor már tényleg kiakadtam kicsit, úgy voltam vele, hogy kész, ezt a fordulót tényleg feladom... Végül fél óra múlva megpróbálkoztam a dupla nyomdázással, ami szintén kudarcba fulladt, ugyanis egyáltalán nem olyan lett a végeredmény, mint amilyet a fejemben elképzeltem, arról nem is beszélve, hogy az alapot is kétszer kellett megcsinálnom, mert második rétegnek egy világosabb lakkot kentem fel... (így jár az, aki kevés fénynél lakkoz...). Kicsit később megerőltettem magam, (csak nem mehetek mintázatlan körmökkel dolgozni...) elővettem egy rózsaszín lakkot, amire fehérrel nyomdáztam, aztán előkaptam az akrilfestékeimet és elkezdtem rózsákat és indákat festeni a körmeimre. Magam sem gondoltam, hogy ennyire meg fogom szeretni ezt a szenvedős manikűrt, de a végére nagyon megtetszett. :) Bár előre tudom, hogy nem lesz hosszú életű, valahogy tényleg a sötétebb lakkokat kívánom most magamon...








  
Nektek hogy tetszik? :)

 

Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Szép lett, megérte a szenvedést! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, jó ötlet volt alá-nyomdázni fehérrel :)

    VálaszTörlés
  3. De jó elgondolás, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, megérte a kínlódást, hogy ez legyen a végeredmény! ;)

    VálaszTörlés
  5. Wow, egyre jobbakat festesz, nagyon tetszik!! Én ismerek műkörmöst, aki pucér rövid körmökkel alkot másoknak :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon eredeti megoldás és mutatós is :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon eredeti megoldás és mutatós is :)

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen szép lett! Imádom :) Annyira csajos, és közben vagány is ;)

    VálaszTörlés
  9. EZ nagyon-nagyon mutatós lett. :)

    VálaszTörlés
  10. Imádom! nagyon jó lett! Azért nem sikerültek az előzőek, mert ennek a maninak egyszerűen meg kellett születnie! ;) Miről nyomdáztál, Moyra Ornaments?

    VálaszTörlés