munkáim I.

Régóta tervben van már egy ilyen bejegyzés, de eddig mindig csak halogattam valamilyen oknál fogva. Gondolom sokan tudjátok már, vagy feltűnt nektek, hogy egyre több körmös képet posztolok Instagramra. Nem véletlen, hiszen már 3 hónapja körmösként dolgozok. Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, hiszen még ha néha kicsit fárasztó is, de így a hobbim egyben a munkám is lett. :)


Egy nagyon jó kis csapattal dolgozok együtt, nagyon sok mindent tanultam már tőlük és véleményem szerint sokat fejlődtem már, persze még mindig van hova, a körmözés egy olyan munka, ahol mindig tanulnia kell az embernek. Új formákat, új mintákat és persze minden anyaggal meg kell tanulni dolgozni.
Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek pár munkám, ami az elmúlt hónapokban készültek, persze a teljesség igénye nélkül. Külön szedtem az épített körmöket és a sima géllakkosokat. Lessétek őket. ;)




Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Az egyik szebb a másiknál! :)

    VálaszTörlés
  2. Azta, mennyi csodaszép alkotás és mind a kezeid közül került ki. :)
    Nekem a pálmafás tetszik a legjobban. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem a függőleges színátmenetes, de mind szépséges! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép dolog amikor az ember hobbija szakmává alakul. Nagyon szépek a körmök amiket készitettél. Én is elvégeztem egy mani-pedi tanfolyamot, pont a múlthét pénteken vizsgáztam le, de még nagyon sok tanulni valóm van.

    VálaszTörlés