képek az életemből #46

Régen volt már ilyen bejegyzés, ígérem megpróbálok visszaállni a 2 hetente posztoláshoz, csak az utóbbi hónapban kicsit felsűrűsödtek a dolgaim. Dolgoztam, mellette tanultam, de csütörtökön sikeresen levizsgáztam, így már csak a munkára és a blogra kell koncentrálnom. Nagyon sok minden be van már fotózva, így a közeljövőben sok-sok manikűrt és lakktesztet hozok nektek, na meg persze videókat is. :)

 Egy késői reggeli az erkélyen. Isteni finom volt. :)

 Ebédszünet. Néha meglepem magam. :)

 Kétfejű Bobi. :D

 Jön a vihar. :(

 Szivárvány. :)

 Új taggal bővült a család, bár  nem pingvin, de azért ő is cuki. *-*

 Végre, végre! :)

 Kaptam egy Moyra meglepi csomagot is tesztelésre, már olvashattatok róluk a blogon. :)

 Jártunk Bükkszentkereszten is. :)

 Barikák. :)

 Tesis krumpli baconnal, tojással, kolbásszal. :3

 Mostani kedvenc. :)

 Egy én. :D

 Szüleim 31. házassági évfordulójára. :)

 Imádom az újhagymás szalámis rántottát, na meg persze a paradicsomot is. :)

 Eperturmix. :3

 Vizsgám napján mikor kiléptem a kapun és lenéztem a földre, őt találtam. Szerencsét hozott. :)

Gyűjtemény. :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgához. :) Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de éhes lettem a melegszendós képtől. :D De az az epres torta és az epres turmix is nagyon jól néz ki! :3

    VálaszTörlés