NOTD | pálmafás

A tegnap kiposztolt Safaris körmömet el szerettem volna készíteni mind a két kezemre. Már meg is csináltam a sárga, rózsaszín, kék átmenetet, mikor valami más minta jutott eszembe. :)


 A Born Pretty Store utoljára tesztelésre küldött csomagocskájában egy pálmafás vizes matrica ív is kerül, ezért úgy gondoltam, hogy a jobb kezemre ezt fogom felhasználni, a másikon is vannak úgy is pálmafák.
A vizes matricákat gondolom mindenki ismeri már, ha még nem, feltétlenül próbáljátok ki, mert nagyon egyszerű a használata és látványos manikűröket lehet vele készíteni. INNEN tudjátok megrendelni most 1.95$-ért ami semmi pénz egy ilyen nagy matrica ívért, sőt kétféle szín közül választhattok.







Felhasznált lakkok:
Astor 107
Golden Rose Rich Color 62
Golden Rose Rich Color 38
Moyra 36
Lora CC-158


Rendelésnél használjátok a kuponkódom, hogy 10%-os kedvezményben részesüljetek. Ha elegen használjátok, akkor hamarosan egy játék is lesz a blogon. ;)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. Hát ez valami brutálisan szép mani lett!!! Nagyon tetszik a hangulata! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép manikűr lett!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Nem is tudtam, hogy a kuponkódokat jegyzi a BPS. Fogalmam sincs, kiét használtam már, mikor legutóbb rendeltem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      sokan nem tudják, de jegyzi. és ha egy-egy kuponkódnál elér egy bizonyos számot, akkor szponzorálnak egy játékot az adott blogon. :)

      Törlés
  5. Gyönyörű lett, az átmenet különösen jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cukik ezek a pálmafák. :)

    VálaszTörlés