Lakkteszt | Moyra Gel look - 954, 955, 957, 959

Múlt héten egy csodás meglepi csomagot kaptam a Moyrától, amiben az új Gel look színek 4 darabja lapult. Imádom a pink színű lakkokat, így nagyon örültem neki. Nem bírtam várni, rögtön felkentem az összeset és most nektek is megmutatom őket. :)


 Az új Gel look lakkok csak és kizárólag rózsaszín lakkokból állnak, méghozzá 8 árnyalatból. Azért kicsit sajnálom, hogy nem kaptak egy külön kollekciót egy cuki névvel, mint pl a Peach vagy az Aqua Jeans lakkok. 
Biztosan be fogom szerezni a másik négyet is, mert nagy pink mániás vagyok és ezek a lakkok egytől-egyig csodásak. Mikor megláttam a csomagban lapult lakkokat, rögtön egy átmenetes köröm jutott róluk eszembe, hiszen tökéletesen passzolnak hozzá az árnyalatok, úgyhogy a közeljövőben biztosan fogtok egy ombre körmöt látni velük.


A Moyra lakkok üvege és ecsete a szokásos, hosszú lapított, én imádok velük dolgozni. A lakkok állaga tökéletes, se nem túl sűrű, se nem túl folyós, könnyű velük dolgozni, és nem utolsó sorban gyönyörű fényesre száradnak rövid időn belül. Na de nézzük is a színeket... :)
 

No. 955 Fabienne

A kollekció legvilágosabb lakkja. Mályva színűnek mondanám kicsit piszkos lilásabb beütéssel, nekem az áfonyajoghurt jut róla eszembe. :D Két réteges, az első kicsit foltos, de a második ezt szépen kompenzálja. :)




No. 954 Tatienne
A tökéletes eperjoghurt szín. Tavaszra a legjobb választás, igazi hideg pasztell rózsaszín árnyalat. Előző társához hasonlóan ő is két réteges, ha nagyon vékonyan kenjük fel, akkor talán három.




No. 957 Rosette
Őt is pasztell rózsaszínnek mondanám, csak egy kicsit melegebb árnyalatnak inkább, az a tipikus babarózsaszín. Két réteges fedés nála is.





No. 959 Rosine
A kollekció legerőteljesebb lakkja, a legrózsaszínebb rózsaszín árnyalat. :D Egy rétegben is szépen fed, de azért itt is kell a két réteg.





(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet)

Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. A 3 világos árnyalat :) Ennyi pénzért nem is gondolkodom rajta többet. Imádom a Moyrát, tőlük van a legtöbb lakkom. Örülök, hogy láttam őket felkenve!

    VálaszTörlés
  2. Jajj de gyönyörűek! Köszi, hogy megmutattad! Már voltam az üzletben két hete, de akkor még nem voltak... meg kell néznem élőben mindet, mielőtt betárazok belőlük. :))

    VálaszTörlés
  3. Nem tudnék közülük választani, mindegyik nagyon tetszik :)
    Rengeteg rózsaszín lakkom van, de mindig el tudok csábulni egy-egy új színre, így valószínűleg ezek közül is megveszek majd egyet-kettőt.

    VálaszTörlés
  4. És tényleg eperjoghurt színe van annak a lakknak! :)) Csodásak lettek a képeid, nagyon tetszenek a lakkok! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, imádom a rózsaszínt!

    VálaszTörlés
  6. A promo képek nem izgattak fel nagyon, de rajtad a Tatienne és a Rosine nagyon megtetszett. Kár, hogy hozzánk mindig csak egy év késéssel érnek el az új kollekciók. Vagy akkor sem :S

    VálaszTörlés
  7. Ójaj a Tatienne!!!! Én nem pont ugyanezeket kaptam, de én is imádom mindet! Úgy érzem, ma fel is kenem őket és fotózok bőszen. :)

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik szép de a Tatienne a legszebb.

    VálaszTörlés
  9. Mind szép. :3 De szerencsére mindhez van már hasonlóm... :D

    VálaszTörlés