szilveszteri körmöm.

Remélem mindenki jól érezte magát a szilveszteri bulin, az új év első bejegyzésének a tegnapra készült körmeimet hoztam nektek. Most kis egyszerű, tőlem nem megszokott manit hoztam nektek, amihez két lakkot használtam, alapnak feketét, majd rá az OPI Which is which lakkját amit még mikulásra kaptam, majd hamarosan hozok róla tesztet. Szerintem nagyon jó lett az összehatás, igazi kis csillogós, bulizós mani. :)




Kutyikkal a háttérben. :D



Nektek milyen volt a szilveszteri manitok? :)

Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Gyönyörű :)
    Nekem fehér selyem alapon színes fólia glitter kombináció volt.

    VálaszTörlés
  2. Egy igazi tűzijáték *-* nagyon szép.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett :) nekem fekete-arany volt, ill. még most is fent van :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg szép.Nekem jobban tetszik most a körmöd,hogy kicsit rövidebb

    VálaszTörlés
  5. Nekem is jobban tetszik így, hogy picit rövidebb, a mani is tetszik, de azért megnézném a fejed, amikor mosod le :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nem volt olyan nagy izé, ez az Isana körömlakklemosó tényleg szupi, na meg a módszerem is sokkal hatékonyabban távolítja el a körömlakkot a körmeimről. :D

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez a mani! A tűzijáték jut róla eszembe! :D
    Igazi szilveszteri! :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik nektek. <3

    VálaszTörlés