Born Pretty Store nyereményem

Mára egy rövidke kis bejegyzéssel készültem. Még ha jól emlékszem decemberben játszottam a Born Pretty Store oldalán, ahol is egyike lehettem a szerencsés nyerteseknek. A nyereményemet nem tudtam előre, fogalmam sem volt, hogy mire számítsak. Kb 2 hete kaptam meg a csomagot. Nézzük is, miket rejtett a csomag:

- egy kis nesszeszert
- egy iv körömmatricát
- 3 csomag díszítőkövet
- körömmatricát egész körömre





 Az egész körömre való matricáról szeretnétek bejegyzést látni? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Igen, érdekelne, hogy mennyire idomul a körömhöz, nem merev-e? De a kövecskék is nagyon szépek, őket is szivesen viszontlátnám a körmeiden!

    VálaszTörlés
  2. Én 2x nyertem de nem kaptam meg a csomagom:-D:-D:-D

    VálaszTörlés
  3. Még én sem kaptam meg...sőt, azt sem amit rendeltem...

    VálaszTörlés
  4. Jó dolgokat kaptál :) Engem is érdekelne .

    VálaszTörlés
  5. ó de szupi kis dolgok : )) engem is érdekel a matrica : ) a kövek pedig milyen szépek *-* csak kicsit talán nagyok : D

    VálaszTörlés
  6. A kis körömdíszek nagyon édesek (:

    VálaszTörlés