lakkteszt. Golden Rose

Remélem még nem unjátok a Golden Rose lakkokat, ma én is egy ilyen lakkot hoztam nektek, mégpedig a Jolly Jewels 116-os lakkját, amit Angelnél nyertem még decemberben.
Ez az első ilyen lakkom, nagyon sokszor szemeztem már velük, de még sajnos nem volt alkalmam eljutni a Naillandbe, és mindenképpen szeretném őket megcsodálni élőben. Remélem egyszer lesz szerencsém hozzá. :)



Már alig vártam, hogy kipróbálhassam, a lakk piros jelly alapú, amiben nagyon sok nagyobb arany és kisebb fekete glitter található. Mikor elsőnek felkentem, rögtön a málna vagy megy vagy cseresznye vagy valami piros lekvár jutott eszembe, amibe mákot szórtak. Ohh de megkívántam most a lekvárt... :D
Már két rétegben szépen fed, de háromban az igazi, a glitterek kicsit össze-visszák de az ecsettel szépen lehet irányítani őket, így egyenletes felületet kapunk. Egyébként nem állnak ki meg semmi. A második képen egyébként két rétegben láthatjátok, a többin háromban
Nekem nagyon nagyon tetszik, biztos, hogy fogok még beszerezni belőlük. :)






Nektek hogy tetszik? Van Golden Rose lakkotok? :)

Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés:

  1. Ez tényleg olyan 'nyami' kategória :D

    VálaszTörlés
  2. Hűha ez kell nekem! *.* Csodálatos! :)

    VálaszTörlés
  3. önmagában nekem túl átlátszó,viszont valami más alaplakkon nekem jobban tetszene.

    VálaszTörlés
  4. igen nekem is egy piros alapon jobban tetszene, de én a 110-essel is így vagyok, fehér alapon szerintem az is szebb :)

    VálaszTörlés
  5. Rajtad is nagyon tetszik, én is imádom, egyik kedvenc lakkom :)

    VálaszTörlés
  6. Ó de jó!!! Na kénytelen leszek ezt is megrendelni :D

    VálaszTörlés
  7. Engem a mákos málnalekvárra emlékezet :D Tudom, hülyén hangzik, de ez ugrott be róla elsőnek :P Egyébként nagyon szép lakk :)

    VálaszTörlés
  8. Ez a lakk nekem is megvan, épp a hétvégén fotóztam be. Sajnos az én tetszésemet nem nyerte el, valószínűleg csak nagy ritkán fogjuk egymást "boldogítani".

    VálaszTörlés