TESZT | Beauty Bigbang vizesmatricák 006-010

Néhány napja olvashattatok már egy bejegyzést a Beauty Bigbang vizesmatricáiról, ha lemaradtatok volna róla, ITT megtaláljátok. Ma a tesztelésre kapott matricacsomag másik felét mutatom meg nektek, amiben mindenféle édes minta található. :)


A csomagban 10 db vizesmatrica található, amiből most ötöt, azaz a felét fogom nektek megmutatni. Megvásárolhatóak egyébként külön-külön is a matrica ívek, úgy láttam most ráadásul akciósak is, így pár száz forintért be lehet őket szerezni. A csomag mai fele leginkább nagyon cuki unikornisos, és sütis mintákat tartalmaz.
Személy szerint én bár keveset használom, de nagyon szeretem a vizesmatricákat, mert egyszerű a használatuk és könnyen feldobhatjuk vele a körmeinket. A matricák nagy része egész körmös, amiket használhatunk mind a tíz ujjunkra, de akár egy körmünkre használva is mutatós.
Csomagban INNEN tudjátok őket beszerezni, külön-külön pedig majd az adott matricák neveire kattintva juthattok el a linkekhez.




 A 6-os matricaíív középpontjában a fagyik, jégkrémek állnak mindenféle formában.





 A 007-es ív szintén nagyon édes, tele sütis és tortás mintákkal.




 
A 008-as matrica az egyik kedvencem a csomagból. Eléggé nagy unikornis őrület tombol, és én is odavagyok értük.





Szintén egy unikornisos ív, viszont itt csak egyesével találhatóak rajta az unikornisok.





Talán az utolsó matrica az, ami nem igazán tetszik a csomagból. A 010-es levendulás minták vannak, amit egyébként nagyon szeretek, de a körmeimre feltéve nem igazán az én stílusom.





 (A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése