TESZT | Beauty Bigbang vizesmatricák 001-005

A nyár elején kaptam egy pár dolgot tesztelésre és bár már régen kipróbáltam és befotóztam őket, a bejegyzés írása viszont eddig váratott magára. Ma a Beauty Bigbang vizesmatricáit szeretném nektek megmutatni, amik nem kifejezettem ősz témájúak, de ebben a csúnya időben néha jobb lenne visszamenni inkább még a nyárba. :)


A csomagban 10 db vizesmatrica található, amiből most ötöt, azaz a felét fogom nektek megmutatni. Megvásárolhatóak egyébként külön-külön is a matrica ívek, úgy láttam most ráadásul akciósak is, így pár száz forintért be lehet őket szerezni. Mint már említettem a csomag ma bemutatott fele nem kifejezettem az évszakhoz hű, de ha megtetszik nektek, akár már most is megvehetitek őket a jövő nyárra.
Személy szerint én bár keveset használom, de nagyon szeretem a vizesmatricákat, mert egyszerű a használatuk és könnyen feldobhatjuk vele a körmeinket. A matricák nagy része egész körmös, amiket használhatunk mind a tíz ujjunkra, de akár egy körmünkre használva is mutatós.
Csomagban INNEN tudjátok őket beszerezni, külön-külön pedig majd az adott matricák neveire kattintva juthattok el a linkekhez.




 Az első íven virágok találhatóak, amit az összes körmömre téve sem éreztem soknak. Fehér alapon érvényesülnek a legjobban, de világos, pasztell színű alapon is érdemes lehet próbálkozni velük.




Az egyik kedvencem a csomagban ez a flamingós, pelikános, ananászos pálmaleveles kombináció, amik teljesen a nyár hangulatát idézik. Szintén fehér alapra vittem fel őket, mivel nyáron hordtam, egyáltalán nem éreztem soknak, hogy mindegyik körmömön más minta van.



 

A harmadik matricán napraforgós, valamint nyárias citromos, jégkrémes, pálmafás minták találhatóak. 





A  másik kedvencem a csomagból ez a tengeri témájú ív. Nagyon cukik a kis tengeri élőlények rajta, a kis medúzák különösen. 





A harmadik kedvencem ez a gyümölcsös variáció, amin eprek, kiwik és dinnyék vannak. Egyébként is őrült vagyok ilyen szempontból, mert nagyon szeretem ha gyümölcsök, zöldségek, vagy valamilyen ételek vannak a  körmeimen. :D




Rendelésnél használjátok a kódomat. :)

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése