Manikűrvadász 38. (Szülinapi) forduló

A hagyományokhoz híven Bella ismét megrendezte a Manikűrvadász szülinapi fordulóját, ahol is nem egymástól, hanem külföldi bloggerek és instások munkáit ismerhetjük meg és vadászhatunk tőlük. Az évben Lucrezia Nutit kaptam a Let's play nail game Instagrammerjét, aki bár az utóbbi időben nem aktív, de nem bántam, mert szép, részletes munkái vannak és öröm volt válogatni közülük.


Végül két manit is választottam, az egyik egy vidám, bohókás, geometrikus összeállítás, amihez nude alapot kentem, a háromszögeket akrillal rajzoltam, majd kitöltöttem őket a Colour Alike neon lakkjaival.





A másik választottam egy tavaszi körömre esett, aminek az alapját egy zöld, kék, sárga, rózsaszín színátmenetre csináltam, majd akrillal ráírtam a spring feliratot. Bár nem igazán akar tavaszi időjárás lenni, de ezzel a manival hátha előcsalogatom már végre. :)




Nektek melyik tetszik jobban? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: