LAKKTESZT | Sally Hansen Xtreme Wear 239, 490; Miracle gel 710

A Sally Hansen márkával már egy ideje nagyon jó kapcsolatot ápolok és bár nem található egy különlegesebb lakk sem a kollekciójukban, szerintem a krém lakkok közül az egyik legjobb márka. Szerencsére egy ideje már a Rossmannban is megtalálhatóak és a Miracle Gel vonaluk mellett már az Xtreme Wear családra is le lehet csapni, amiket én jobban kedvelek. Ha jól emlékszem még decemberben csaptam le az utóbbi vonalból két lakkra, ami akkor féláras volt, valamint az előbbi vonalból pedig a barátomtól kaptam karácsonyra egy csodakék árnyalatot.


Miracle  Gel - 710 Beatink

A szokásos duci üveg 14,7 ml tartalommal,  ami egy életre elég. Ecsete lekerekített, amivel a legkönnyebb dolgozni szerintem. A Beatink egy közepes, picit szürkésebb kék árnyalat. Két rétegben fed, gyorsan szárad.



Xtreme Wear - 490 First Blush

A Xtreme wear vonalnak is megmaradt a szokásos üvege, ami 11,8 ml lakkot rejt. Az ő ecsetük sajnos nem lekerekített. A First Blush a nevéből adódóan egy nagyon halvány, pasztell rózsaszín árnyalat. Az én hosszú körmeimre sajnos 3-4 réteg is elfért belőle, de cserébe gyorsan szárad.



Xtreme Wear - 239 Coral Reef

Imádom a korall árnyalatokat, nem véletlenül esett erre is a választásom. A rózsaszínesebb korall színek csoportját gazdagítja, csipetnyi narancsos beütéssel, nagy kedvencem lett. Két vastagabb, vagy három vékonyabb rétegben fed, gyorsan szárad.



Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése