LAKKTESZT | Essie - Style In Excess; Dress Call

Pár hete megkeresett Lily, az enails.eu oldalról, hogy lenne-e kedvem pár lakkot tesztelni. Természetesen mivel lakkokról volt szó, nem tudtam nemet mondani. Gyorsan szét is néztem az oldalon, ahol sok ismerős márkába futottam. A kínálatuk elég széles, a körömlakkokon kívül géllakkokat, műkörömépítéshez szükséges anyagokat és kézápolási dolgokat is lehet kapni náluk.
Én végül két Essie lakkot választottam, hiszen már nagyon régóta szemezek a márka lakkjaival, de még nem volt alkalmam kipróbálni őket.


A Gel Couture családból csaptam le két lilás árnyalatú lakkra. Első sorban a lakkok üvege fogott meg, ami csavart, nekem nagyon bejön. Az ecsetük lekerekített, aminek a nyele szintén csavart, ami egy picit zavaró lehet először a felesleges lakk lehúzásának szempontjából, viszont könnyen rá lehet jönni a technikájára.


Piszkos lila, kicsit szürkés lila árnyalata van. Két rétegben fed. Mind a két lakkal készítettem egy-egy manit is. Az elsőnél egy virágos csipkés mintát nyomdáztam az alapszínre, amit márványos sávokkal dobtam fel.







Rózsaszínes lila, aminek nem sikerült szépen visszaadnom a színét, élőben nem ennyire rózsaszín. Csodaszép egyébként, igazi tavaszi árnyalat. Két rétegben fed.
Az alapszínre egy hálós nyomdamintát választottam, amire fehérrel rózsának kinéző valamiket próbáltam rajzolni. :D






(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Próbáltátok már az Essie lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése