TESZT | Born Pretty nyomdalemezek - BP - L043; BPL - 029; BPX - L017

Ma a nyomdalemez kollekcióm legújabb darabjait hoztam el nektek. Mivel azonos témájúak a lemezek, egy csokorba szedtem őket, így ma három nyomdalemezt is bemutatok. Ebből kettőt a Born Pretty Store-tól kaptam tesztelésre, egyet pedig rendeltem, mert megtetszettek a mintái.


Külön - külön nem írnék mindegyikről, de a linkeket elérhetitek a lemez neveikre, számaikra kattintva. A minőségük nem változott. A fő témájuk a tavaszias, virágminták köré épül, ami épp aktuális. Nagyobb egész körmöt befedő és kisebb minták is találhatóak is találhatóak rajtuk, így mindenki megtalálja a számára megfelelőt. Tökéletesek lehetnek stamping decal készítésére is a virág motívumok. Mindegyik lemezhez, kivétel az utolsót egy-egy manikűrt készítettem, hogy lássátok élesben hogyan mutatnak a minták.
















(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik a kedvenc virágotok? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Tulipán, de jöhet minden :) Szépek ezek a virágos manik, a piros körvonalas a világos alapon különösen tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon szuper az oldalad. Megkérdezhetem, hogy itt melyik fekete nyomdalakkot használtad, hogy ennyire szépen fed?

    VálaszTörlés