TESZT | aktuális körömdíszítési trendek - Born Pretty nailfetti; cukorpor; holografikus por

A mai bejegyzésben a tavaszi/nyári körömdíszítési trendek anyagairól írok nektek pár sort, illetve tesztmanikűrökkel is készültem. Természetesen a gyakorlatban mindenhez körömlakkot használtam, tesztelve így ezeken is a tartósságukat. A termékeket a Born Pretty Store-tól kaptam.


Nailfetti

Más néven körömkonfetti. A tégelyben kisebb és nagyobb kör alakú korongok lapulnak zöld, sárga, narancs, pink és kék színekben. Régebben már teszteltem az egyik neon színű társát, azt nagyon szerettem, nem is gondoltam volna, hogy ilyen nagy divatba fog idővel jönni. Kicsit pepecselős munka, illetve időigényes, hiszen egyesével kell felrakosgatnunk a kis korongokat. Az alapszínt hagytam megszáradni, erre egy lassabban száradó fedőt raktam, amibe a glittereket vittem fel és picit nyomkodtam bele. A érdemes rá egy réteg vastagabb, vagy két réteg vékonyabb fedőlakkot rakni, hogy ne álljanak ki a köröm felületéből. INNEN tudjátok megrendelni, teljes áron sem vészes, de most ráadásul még akciós is. 12 színkombcinációból válogathattok. :)




Cukorpor

Érdekes, hogy a körömlakkok világába már rég lecsengett ez a hatás, mégpedig homoklakk néven. A tégely apró kristálycukorhoz hasonló port tartalmaz, amik kék, rózsaszín, lila és fehér színben pompáznak. Használatuk egyszerű, az alap felkenése után rögtön beleszórtam a port, kicsit hagytam száradni, majd egy legyezőecset segítségével lesepertem a felesleget. Nagyon érdes felületet kapunk, még engem is zavart, mindenbe beleakadtam vele. Bár én nem használtam rá, de érdemes egy vékonyabb réteg fedőlakkot felvinni rá. Kopik egyébként, nap végére már lekopott annyit a felülete, hogy ne legyen annyira zavaró. INNEN tudjátok megrendelni, szintén akciósan. Itt is 12 féle kombinációból lehet válogatni.





 Holografikus por

És ami talán már kicsit lecsengett, az a holografikus por. Érdekes egyébként, hogy a lakkozásban ez a hatás is hamarabb megjelent, már évek óta kaphatóak, rendelhetőek a boltok polcain a holografikus hatású fedőlakkok, lakkok. Sok mindent nem is tudok róla írni. Egy lilás-rózsaszínes árnyalatot választottam. Holo hatása közepes, nem az a szemkiverős fajta, de a legkisebb fényben is látszik már rajta. Kicsit hagytam az alaplakkot megszáradni, majd ebbe szórtam bele a port. Így szórt holografikus hatást kaptam, viszont lineáris hatást is el lehet vele érni, bár az pepecselős, nem is sikerült sajnos csak 2 körmömön megcsinálni, amit utána el is rontottam a fedőlakkal, így már nem volt kedvem vele szöszmötölni. Két réteg fedőlakk ajánlott rá a felülete miatt. INNEN tudjátok megrendelni, de sokféle árnyalatban is találhattok még az oldalon.




(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. A nailfettivel én is szemezek már egy ideje. A homoklakkok még mindig nagy becsben vannak nálam tartva, mai napig szeretek egy egyszerűbb lakkozást feldobni vele - bár ennek ellenére a cukorporban nem gondolkodom (még). Holo por viszont úton van már felém is (lassan már két hónapja jön...), én narancssárga árnyalatot választottam.

    VálaszTörlés
  2. Mostanában le vagyok maradva a körömdíszítési trendekről sajnos. De ezek nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  3. Jól mutatnak, de egyre lustuló lakkozóként hamarabb választanám a glitteres lakkot, a homoklakkot meg a holosat, minthogy ezekkel pepecseljek.

    VálaszTörlés