LAKKTESZT | Essence Blossom Dreams top coat

Mára egy lakktesztet hoztam nektek, méghozzá az Essence vízbázisú fedőlakkjáról, ami a nemrégiben megjelent Blossom Dreams trendkiadás egyik darabja. Ha jól emlékszem körülbelül két hete került hozzám, azóta nem is jártam Rossmann közelébe, így nem tudom, hogy kapható-e még. Mindenesetre ha összetalálkoztok vele, érdemes lehet lecsapni rá. :)


A víz bázisú fedőlakkok főként króm porokra és mindenféle pigmentek fedésére ajánlottak. Sokszor próbálkoztam már sima körömlakkra velük, de eddig nem találtam olyan fedőlakkot, ami ne szedné fel az alatta lévő pigmentréteget. Most a Moyra króm porát kaptam elő és azzal teszteltem a lakkot. Elég pepecs munka, és időigényes, kellő türelem kell hozzá, így akinek az nincs, annak nem ajánlom ezt a krómporos megoldást. Fekete alapot kentem fel, két rétegben. A második réteget nem hagytam teljesen megkötni, úgy is mondhatnám, hogy háromnegyedig hagytam megszáradni. Ez az a pont, amikor már nem ragacsos a teteje, de még érezni, hogy nem száradt meg. Ekkor óvatosan az ujjammal belesimogattam a felületbe a port. Folyékony latex használata ajánlott, mert a kis szemcsék annyira be tudják fogni a körömbőrt, hogy utána elég nehéz letakarítani róla. Sajnos minden apró körömhibát eléggé ki tud nagyítani a végeredmény, ezért ha nem egyenletes a saját körmünk felülete, érdemes barázdakitöltő alaplakkot is használni.
A por felületre való simogatása után jöhetett a fedőlakk, amit két rétegben használtam. Az első három képen még fedőlakk nélkül láthatjátok, az utolsó két képen pedig már a fedő használata után. Nem tökéletes, de jó úton haladok. :D Az Essence fedőlakkja azt a célt, amire kitalálták tökéletesen szolgálja. Nyomda felé is ajánlott egyébként, azt sem keni el. Kicsit lassan szárad, felkenés után be is mattítja a felületet, teljes száradás után viszont átlátszó lesz.






Nektek tetszenek a króm porok? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Én valahogy ódzkodom tőlük. Olyan természetellenesnek találom a körmökön, nem igazán tetszik még. Szóval egyelőre nme is bánom, hogy nincs krómpor a gyűjteményembn, de ha én magam nem is használom, azért előbb-utóbb egyet be fogok szerezni, hisz sosem tudni, mikor van rá szükségem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a "krómos" köröm :) igaz, még nem próbáltam minden körmömön, mert használat után még a hajam is csillogott :)

    VálaszTörlés
  3. ezt a fedőt én is megvettem pár hete, nagyon megörültem hogy vizes alapú fedőlakkot ilyen áron lehet kapni, én még csak tipen gyakoroltam vele "porokon", de szerintem is tökéletesen kiszolgálja a feladatát :)

    VálaszTörlés