NOTD | nyári ősz vagy őszi nyár?

Beköszöntött az igazi borús, őszi idő, ilyenkor a körmeinkre is jobban kívánjuk a sötétebb, bordós, barnás, pirosas árnyalatokat, díszítésben pedig a falevelek az évszak sztárjai. Körömdíszítés és színek téren én is szeretek igazodni az évszakokhoz, néha azonban szeretek egy kicsit kitűnni a tömegből és nem az átlagos felé menni. Így született meg a mai körmöm is. :)


Az élénk, neon színek számomra az örök szerelmek, így hát miért ne hordhatnám őket ilyenkor is? Bármelyik évszakban szívesen viselem az ilyen árnyalatokat, hiszen ha rosszabb kedvem is van, legalább egy kis vidámságot hoz a napomba, ha ránézek a kezemre. Ködös, sötétedő időben pedig egyenesen világít. :D
Mikor megrendeltem a Colour Alike Neon Goes Holo kollekcióját (amiről hamarosan teszt is lesz), már rögtön tudtam, hogy milyen őszi manikűrt szeretnék majd velük alkotni. Mindenképpen szerettem volna mint a 7 lakkot belevonni a játékba, így mint a két kezemen két körmöm fehér alapot kapott, amire a színeket dry brush technikával vittem fel. A maradék hat körmöm pedig különböző színeket kapott. Ezután átmentem rajtuk a kollekció holo csoda fedőlakkjával, majd az őszies jelleget az akrilfestékkel, szabad kézzel rajzolt falevelek adták meg neki. Bal és jobb kézzel is rajzoltam. :D Imádom, imádtam hordani, de sajnos búcsút kellett tőle vennem, a munkám miatt eléggé megkopott és itt-ott bele is reszeltem, de lesz még hasonló manikűr a blogon. ;)






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Igazad van, feldobják kicsit a szomorú időt a vidám körmök, csodaszép lett a manikűr és milyen hosszú körmeid vannak!

    VálaszTörlés