LAKKTESZT | OPI lakkok

Újabb 3 OPI lakkot hoztam nektek mára, amiket még a nyár közepén kaptam természetesen a barátomtól. A Müllerben elég sokszor lehet rájuk lecsapni akciósan, a múltkor 50%-os kedvezmény volt az összes lakkra, de az akciós kosárkákban is lehet találni mindig pár darabot.

 A lakkok minősége a szokásos, személy szerint én imádom az üvegüket és a kupakjukat is szeretem, az ecsetükkel pedig kényelmes dolgozni. Mindegyik lakk két rétegben fed, gyorsan száradnak szép fényesre. 

Kiss me on my tulips
A 2012-es tavaszi Holland kollekció darabja. Krémes lakk, az a tipikus rózsaszín árnyalat, ami szerintem minden nőnek a fiókjában ott lapul. :)




In my back pocket:
A Brights kollekció egyik darabja. Őszre, nyárra kitűnő választás lehet a narancsos színe miatt. Szintén krémes lakk.




Purple with a purpose 
Szintén a brights kollekció egyik darabja. Vegyes érzelmeim vannak a lakkal kapcsolatban, meg a színe szép, viszont ezt a shimmer finist nem nagyon szeretem. Igazából lila lakkot sem nagyon hordok, de ez tetszik. A weboldalon azt írják, hogy ametiszt árnyalata van, szerintem ez fényviszonytól is függő, hol a kékesebb, hol a lilásabb arcát mutatja. :)



Nektek melyik a kedvenc OPI lakkotok? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Imádom :D Én is most fejeztem be egy szerzeményes posztot,ami még nem jelent meg,de nekem is közte van egy OPI körömlakk,de nem árulom el melyik :P Én is 50%os leárazáson vettem és nagyon imádom ♥ Nekem most van még csak 4 db összesen (:

    VálaszTörlés
  2. Az első kettő nagyon tetszik! Ritkán veszek OPI lakkot, 5 db van a készletemben, klasszikus színek. Más márkákra könnyebben elcsábulok, ha meg krém lakkról van szó, akkor meg Moyrát veszek mindig.

    VálaszTörlés