NAIL ART | őszi körömötletek

Vannak napok, mikor semmi jó ötlet nem jut eszembe, akármennyire is erőltetem, semmi, viszont vannak olyan napjaim, mikor dőlnek belőlem az ötletek, na meg az alkotási vágyam is megnövekszik. Nem is olyan régen is ez történt, mikor is mindenképpen szerettem volna valamilyen őszi manikűrt összedobni, kihúztam a fiókos szekrényem és egy halom őszi színt szedtem össze, olyanokat is, melyekről már rég megfeledkeztem. Ezután előszedtem a nyomdalemezeim és ott is olyan mintákat fedeztem fel, amiket nem is értek, hogy eddig miért nem használtam. :D
Instagramon már láthattátok a képek többségét, most egy posztban is megmutatom őket nektek. :)




A bordó-arany a klasszikus őszi-téli párosítás. Imádom a bordót magamon, az aranyat már kevésbé, de így párosítva elviselem magamon. A gyűrűsujj helyett, most a mutató ujjamat festettem telibe aranyra, a többire pedig "tapétamintát" nyomdáztam. 


 A nude-fekete holo a kedvencem idén ősszel, már többször is hordtam, most egy szilánkos opi lakkal és némi leveles nyomdával dobtam fel.


 A China Glaze Getting to gnaw you lakkja a legjobb döntés őszre. Barna is, csillámos is, homoklakk is. :D A középső két ujjamat nudera festettem és dupla nyomdázással dobtam fel. Olyan, mint egy csíkos pokróc. :D


Ezzel a nyomdával még biztosan fogtok találkozni a blogon az idén. A narancsos-barnás átmenetet nagyon megszerettem, főleg, hogy mindkét lakkban találhatóak arany pelyhek is. :)


Három elfelejtett Essence lakk, egy barnás arany pelyhekkel, egy törtfehér homoklakk arany csillámokkal és egy zöldes shimmer lakk. Ez az árnyalatú zöld nagy kedvencem lett idén. Szintén nyomdával dobtam fel, mégpedig egy leveles mintával. :)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Az utolsó kettő tetszik legjobban! A nude-fekete nagyon elegáns párosítás!

    VálaszTörlés
  2. A 2. és a 3. menaikűr a kedvencem! :)
    Nagyon szerettem ezt az arany pelyhes barna Essence lakkot, sajnáltam, amikor elfogyott.

    VálaszTörlés
  3. A nude-fekete kombináció tetszik a legjobban. Lenyűgöz ez a szilánkos lakk! Annyira szép az egész kompletten! :)

    VálaszTörlés
  4. Ahogy haladtam a bejegyzéssel úgy mondogattam magamban, hogy "hú, az első a kedvenc", aztán jött a második, és az lett a kedvenc, a végére viszont feladtam, mert mind olyan jól el van találva, hogy nem tudok kedvencet választani :D Gyönyörű lett mind!

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik nagyon szép, de a 2- és 4. a kedvenc!

    VálaszTörlés
  6. Ahh nagyon ősziek! :3 A kockás a kedvencem. :D Szeretem ezt a pokróc mintát. :D

    VálaszTörlés