LAKKTESZT | Rival de Loop Young Aroma Nails - #02 Waldbeere

Így ősszel nagyon sok mindenki szereti a pirosas bordós árnyalatokat, szinte nincs olyan napom, hogy a munkahelyen ne csináljak 1-2 piros lakkozást. Imádom ezt a színt, a szobám is ilyen színű, viszont a körmeimen már kevésbé tudom elviselni, pedig mostanában egyre többször megkívánom.


A Rival de Loop Young márkánál is találhatóak piros színek, ma egy gyönyörű málna piros lakkot hoztam nektek, ami nekem kicsit inkább nyáriasabb árnyalatú, de őszre is kiváló. A lakk állaga zselésebb, crellysebb, már egy rétegben fed, de két rétegben az igazi. Gyorsan szárad és a lakk különlegessége, hogy illatos. Száradás után egész intenzíven lehet rajta érezni azt a gyümölcsös, málnás illatot és akár hányszor megszaglászgattam a körmeimet még mindig éreztem. :)






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Uu eza lakk nekem is megvan, és az illatát és a színét is imádom. Nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  2. A piros örök :) Én is szeretem, sokszor kevés mintával használom, mert így is feltűnő. Jók az RdL lakkok, ez is egy szuper szín!

    VálaszTörlés