LAKKTESZT | Orly - Glitz

Az utolsó Orly szerzeményemet hoztam ma nektek, ami egy igazi őszi-téli szín. Már első látásra beleszerettem bent és amikor megláttam, hogy éppen akciós ez az árnyalat a lakkok közül nem is gondolkoztam sokat rajta, rögtön dobtam is a kosaramba. :)


 Gél lakk változatban valamiért jobban megfogott ez a lakk, ott van benne valami, ami miatt az aranyló tengerparti homok jut róla eszembe, ezzel szemben körömlakk változatban teljesen más, mint amire számítottam. Ennek ellenére szívesen fogom előkapni főleg ebben az őszi, karácsonyi időszakban. Inkább sárgás arany árnyalatnak mondanám, ezüst és arany mikrocsillámokkal és talán egy pici frost finish-el, ami velejárója ugye a csíkozódás, de ez egyáltalán nem vészes, igazából csak közelről látszik. Két réteges, de gyorsan szárad, az állagával sincs baj, könnyen lehet kezelni. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése